..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > CEM AKKILIÇ




1 Temmuz 2008
Burç Acar Nerelerdesin?  
CEM AKKILIÇ
A.B.D den yönettiği sitesinde,Cumhuriyet başsavcısına ruh hastası diyebilecek kadar rejim düşmanı olan ve şeriatın ateşli savunuculuğunu yapan bu kişiye şimdi soruyorum!Burç Acar nerelerdesin?


:CBEG:
Wowturkey.com sitesinin Diktatör geçinen sahibi Burç Acar ortalarda gözükmüyor. Kendisinden bir türlü sorduğum sorular hakkında cevap alamamıştım. Yaklaşık olarak üç ay geçti ve askerliği konusunda kendisinin yönlendirdiği başkası tarafından verilen saçma sapan cevap dışında hiç ses çıkmadı. Türk ordusunun PKK terörü konusunda sadece yüzde birlik kısmının savaştığını ve bu nedenle askerlik yapmanın yan gelip yatmak ve hoplayıp zıplamak olduğunu düşünen bir zihniyetin ürünü olan bu Akp şakşakçısı şahsiyet, Onuncu köy’ün sorduğu sorular ve kanıtlarıyla açıkladığı gerçekler karşısında kendi sitesine giremez oldu. Günün en az on saatini wowturkey’de ajitasyon ve mevcut hükümetin propogandasını yapmakla geçiren bu kişi kayıplara karıştı. (İsteyen siteye gidip bakabilir)

Atatürk ilkelerinin yerle bir edildiği, Türk silahlı kuvvetlerinin yıpratılmaya çalışıldığı bu yobaz sitesinde bir süredir ''uyku moduna'' geçildi. Siyasi başlıklar kilitlendi ve arkalara itelendi. Savundukları şeriat rejimi hakkında tek bir yazı yazamaz oldular. Bir mesajında Türk Hava Kuvvetlerinin F-16 uçakları hakkında ''bunlar hangarda çürüyor'' diyen, bir başka yazısında ise aynı uçakların gökyüzünde grup halinde uçarken çekilmiş fotograflarını gösterip ''bunların uçması iyi güzelde bir kaç tanesi uçmasa daha ekonomik olmaz mı?'' diye ahkam kesen Burç Acar, Onuncu köy hakkında şikayetçi olacağını söylemişti.

Hakkımda iftiralar atan, flickr’dan fotografımı çalıp avatar olarak kullanan, sanki benim elimden yazılmış gibi Fethullah’ı ve bebek katili Apo’yu öven mesajlar yazan bu site sahibinin Amerika’da olduğunu ve o ülkenin vatandaşlığına geçtiğini kanıtlamıştım. İran ordusuna, Fetoş'a, cüppeli mollalara ve özellikle Akp hükümetine düzülen yağcılıklar karşısında bütün bu olanlara isyan eden üyelerin bir şekilde susturulduğu sitede, şimdi kendisi susmak zorunda kaldı. Kendi özel sayfasını bile silmek zorunda kaldığını biliyoruz artık. Eskiden canlı wow buluşmalarına gidemeyen bu ''dikta komedyenini'' kırmızı dipli mumla bile bulamazsınız artık.

A.B.D den yönettiği sitesinde, Cumhuriyet başsavcısına ruh hastası diyebilecek kadar rejim düşmanı olan ve şeriatın ateşli savunuculuğunu yapan bu kişiye şimdi soruyorum! Burç Acar nerelerdesin?

Cem Akkılıç


Cem Akkılıç Onuncu köy
1 Temmuz 2008

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/06/bur-acar-nerelerdesin.html




DİKKAT HIRSIZ VAR!

Özellikle İzEdebiyat sitesine dadanan ERDİNÇ ARAS isimli yazı hırsızı, yazılarımı çalmaktadır. Aynı şekilde başkalarının yazılarını da çalan bu sahtekar sözde köşe yazarını tanımak için altta verdiğim linkleri tarayıcınızın link satırına ekleyerek okuyunuz.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dingil Rover
Amerikan Kovboyları
Amerikadan Örnekler
Oy Dingala Dingala
Halkını Düşünen Padişah
Deniz Feneri Çetesi
Cesur Yürekler Aranıyor...
Bam Güm Siyaset
Bir Zamanlar
Vurun İsrail'e

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalanlara Dair Erdinç Aras
Pal Sokağı Çocukları
2009 Blog Ödülleri ve Wolkanca
Wowturkey. Com Un Gerçek Yüzü
Anlat Bana Hocam
Adam Üç Dil Biliyor
Saklambaç Oyunu
Eski Duvar Yazılarımdan
Tehdit-i Aksan Sökmez Bize
Televizyon Reklamları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Horse Latitudes [Şiir]
Aşk Makinam [Şiir]
Hala Çarşambaya Perşembe Diyenleriniz Var. [Şiir]
Canlandır [Şiir]
Canlandırdı [Şiir]
Hayvanlar ve Hayvanlar [Şiir]
Yes 10 Yaşında [Şiir]
Aptal Adam [Şiir]
Salome'nin Hikayesi [Öykü]
Dumlupınar Faciası ve Bir Aşk Hikayesi [Öykü]


CEM AKKILIÇ kimdir?

DUYGUSAL, GURURLU, KRİSTAL BİR AYNAYIM. Gülene kahkaha, sırıtana tokat, tükürene balgam atarım.

Etkilendiği Yazarlar:
ALDOUX HUXLEY


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © CEM AKKILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.