..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Onur Kaderoğlu




28 Temmuz 2008
Bölüm II  
Sinirli

Onur Kaderoğlu


Sonra beklediğim zarf geldi. Sağ olsunlar maaşımı bağlamışlar. Üstelik bir de bankamatik kartı yollamışlar. O gün işe gitmedim. Ondan sonraki günlerde de.


:AHAB:
Hizmetkar, hizmetli, görevli, yardımcı, hizmetçi, görevli memur. Aslında memur değildim ama biri, birini, bana yönlendirdiği zaman, benden için, görevli memuru bulun yada görevli memura sorun derdi. Evet görevliydim ama memur değildim. Bu yanlışı için birini bana yönlendiren birine tek kelime etmedim. Memur bilinmek güzeldi.
Memur olmasam da arkamda devlet vardı ve her ayın yirmisinde , ne olursa olsun, maaşım yatardı. Az kazanırdım ama garantiydi beni memur bilenlere göre.
Sonra sözleşmem bitti. Yenisini de yapmadılar. Az önce saydığım sıfatların hepsi sona erdi böylece. Hemen İş ve İşçi Bulma Kurumu' na gittim. Sıraya girdim erkenden öğleden önce sıra bana geldi. Derdimi anlattım. Dilekçe yazdım. Görevli memur sağ olsun ilgilendi benimle. "En erken üç ayı bulur" dedi işsizlik maaşının bağlanması ama garanti verdi "kesin bağlanır" diye.
Bir hafta kadar sonra bir akrabanın dükkanında iş buldum. İş kolaydı yapmam gerekenler basitti. Cumartesi değil ama pazar günleri tatildi. İşimi yaptığım sürece kimsenin bana birşey dediği yoktu. Böylece yaklaşk üç ay çalıştım.
Sonra beklediğim zarf geldi. Sağ olsunlar maaşımı bağlamışlar. Üstelik bir de bankamatik kartı yollamışlar. O gün işe gitmedim. Ondan sonraki günlerde de.
Zarf elime geçeli iki seneden biraz fazla oldu. İki senedir bir gün bile işe gitmedim. Maaşım kesilene kadar, umarım ben ölmeden kesilmez, bir daha işe gitmemeye söz verdim...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüzyirmibir
Beş Dakika

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İkibinseksenaltı [Şiir]


Onur Kaderoğlu kimdir?

Kendinizi okurlarınıza, uygun gördüğünüz yolla tanıtın

Etkilendiği Yazarlar:
Etkilendiğiniz yazarlar, sanatçılar, insanlar...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Onur Kaderoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.