..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > pelin




23 Ekim 2008
Küçüğüm, Sana Sesleniyorum...  
pelin
Küçük bi kzıdı oysa, yüreğinde, ruhunda saklı herşey, ama kaybetti küçük kız içindeki sesleri.. aşkı bulamadı, rüzgarı hissedemedi teninde.. duy beni küçük kız, haykırıyorum tüm gücümle, dön hayata..


:BBFG:
KÜÇÜĞÜME..
Hadi be küçüğüm, rahat bırak yüreğini artık, yaşın gibi aşka ada bedenini. Düşüncelere boğma, nefessiz kalmasın ruhun, soluk soluğa koşsun, durmaksızın yürüsün seninle el ele, hızla çarpan kalbinin ritmi eşliğinde..
Hadi küçük kız, duy beni, savur saçlarını, bırak rüzgara, tüylerini ürperten meltemin eşsiz müziğini dinlet ruhuna. Aşk kitapları oku biraz da. Pembe yatağına atıp kendini, kapa gözlerini, masallarını yaşa düşler diyarında..
Küçük bi kızsın sen daha, nedendir bu gözyaşları, nedendir buz gibi eller? Tutkuyla yanmak varken, sigara dumanları altında silikleşmiş bi siluet senden görünen..
Buğulu camlarda parmak izlerin olmalı, hüznün yansımamalı. Sen küçük bi kızsın, unutma, olur mu? Ölümü düşünmek için çok erken daha, sevdiklerinle yaşayacakların olmalı aklında yalnızca, yılların özlemini çekmek niye?
Aşk sözcükleri dökülmeli dudaklarından, annen gibi kokmalısın daha.. Sözcük oyunları değil, şiirler olmalı ezberinde, dilinde her daim aşk şarkıları..
Gözlerin her gece yıldızlara kapanmalı ve güneş kucaklamalı ruhunu, burnunda bahar kokusu olmalı daima.. Düşüncelerden uzak, sadece duygularınla.. Bahar çiçekleri kadar tazecik, nisan yağmurları kadar mis kokulu ve ıslak olmalısın, çünkü tenin kuruduğunda hissetmezsin rüzgarı ruhunda..
Kaybettiklerinin acısı kavuruyor içini oysa..
Ah be küçüğüm, okyanuslara açılmanın hayalini kurmak varken, neden yaşamın tüm ağırlığını yüklenmek omuzlarına?
Okyanusa yeni açılmış bi geminin batışını görmek içimi acıtıyor küçüğüm, yıkılışını izlemek canımı yakıyor..
Oysa daha koca bi okyanus var önünde, masmavi berrak sularda ilerlemelisin, kutup yıldızını dost belleyip, kayacak yıldızların haberini önceden fısıldamasını beklemelisin.. Bir dilek tutmalı ve söylememek için kimseye, kahkahalara gizlemelisin kelimelerini..
Kışın daha sıcak, yazın güneşli, bi İzmir havası taşımalısın içinde.. Yağmurun eksik olmamalı, güneşin yüzünde açmalı, yıldızlar parlamalı gözlerinde, deniz kokmalısın..
Karanlık olmalı tek korkun, ışıksız uyuyamamalısın. Aynaya saatlerce bakıp, yeni yüzler koymalısın kendine.. Ama sen kaçıyorsun aynalardan bile.. Saçında bir tek beyaz yokken, beyazlarını sayarcasına, yüzündeki çizgileri saklamaya çalışırcasına gizleniyorsun hep köşelere..
Gözlerindeki bu yaşlar niye? İçinde koca bi dünya, dünyanda kaybolmuş onlarca küçük kız..
Ah küçüğüm ah.. Sevgiye bu kadar açken, sevgiden kaçar oldun, niye? Mutluluktan korkuyorsun, kahkahalar ateşler yakıyor içinde, bu korku da nerden yerleşti yüreğine?
Sevginden azalan bir şey yok, eminim, sözlerin canın yanmasın diye keskin, bıçağın kör yerini çeviriyorsun hep insanlara, kör yerini onlara yaslarken, kendi kalbinde derin yaralar açıyorsun umarsızca..
Gözlerini hüzün bürümüş, hep uzaklarda. Daha küçücüksün oysa, bebek gibi yumuşacık ellerin aşktan titremeli, durdurmaya çalıştıkça, yüreğin daha bi ateşlenmeli, heyecandan yürüyememelisin bazen, bi kuş çırpınır gibi içinde, kanatlarını her açmak isteyişinde kalbin büyümeli, vücudunun her noktası yaşamalı aşkı..
Tek derdin saçların olmalı, rüzgar her esişinde yosun kokusu dağılmalı, gözünü her kırpışında bir yıldız daha parlamalı gökyüzünde..
Ah be küçüğüm, duy beni artık, nolur.. Yüreğini sahiplenme, ruhunu yaşat içinde, kendini kendinden çalmayı bırak, gözyaşlarını kalbine gömme.. Bırak bedenin titresin meltem rüzgarıyla, saçlarından yosun kokusu dağılsın sokaklara, denize karışsın ruhun, dalgalansın..
Susma, anlat yüreğine aşkı, sevdalara açıl yeniden.. Küçücüksün daha, baharı yaşa daima, kışların ılık rüzgarlarla canlansın ve güneşle büyüsün yazın.. Toprak kokusu büyülesin seni, gül daima, mutluluktan korkma..
Küçüğüm, unutma, sen küçücüksün, ama içinde her gün biraz daha büyüyen kocaman bi yürekle yol alıyorsun bu okyanusta….
PELİN GİDER                                                                                        

.Eleştiriler & Yorumlar

:: içindeki küçük kızına..
Gönderen: recai / , ABD
3 Ocak 2009
o küçük kızla belki hiç kavgan bitmeyecek ama hep o küçük kızın sözleri ve düşünceleri hayatına yol verecek ama aklın ışığından sapmayarak.. sağlıklam kal kardeşim




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaybettim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayata Karşı...
Sen Gel De...
Bir Ben ki...
Sonsuz Okyanuslar
Yakalayamamışım, Uçup Gitmiş Yıllar
Hayatla Başlayan Cümleler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen... [Şiir]
'Hoşçakal Sevdam' [Şiir]
Yolcu [Şiir]


pelin kimdir?

Kayıp bir hayatın içinde can çekişen duygular. . Aşk, sevgi ve gözyaşları. . yalnızlıkla geceleri dost bellemiş yüreğim, tek söz sahibi, kelimelerim, benim sessiz haykırışlarım. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazar bana bişeyler katar. İyi ya da Kötü yorumunu katmadan sadece kelimelerinden bişeyler katabilmek bile kendime anlamsızca okunan milyonlarca yazıya bedel..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.