Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Gölbaşında Ergenekon'un cephanesi bulunmuş. Hemen kazı başlatılmış. İnşallah petrol ya da altın bulunur. Sayın Sabih Kanadoğlu'nun evinde yapılan araştırmada Fazıl Say'ın bir cd'sine el konulmuş. Bir Oratoryo olsa da dinleseler. Haberleri dinliyoruz. Kimse bir açıklama yapmıyor, yapamıyor. Vatandaş olarak merak ediyoruz. Acaba diyoruz sükût ikrardan mı geliyor? Meclis bahçesinde milletin vekillerine soruyorlar? Bu son tutuklamalara ne diyorsunuz? diye. CHP.liler, Hukuka saygısızlık, rejime saygısızlık, demokrasiye inançsızlık diyor. AKP.liler de ısrarla suç cezasız kalmaz, mahkemede hesap versinler, Yargı; suçluysa cezasını verecektir..gibi demeçler veriyor. İyi de se Suç ne? İddia ne? bilinmiyor, anlamamıza olanak tanımıyorlar. Gazetelerden öğrenmek istiyoruz. Onlar ne zaman gerçeği yazsalar yalancı oluyorlar. Okumayın bu gazeteleri diyor RTE. Yırtın atın filan. İşte az önce Hukuk'un duayeni sayın Turgut Kazan konuştu. Bu konuda ondan da mı büyüksünüz, Sorbonne'da doktora mı yaptınız? Böyle mahkeme de olmaz, iddianame de olmaz, 2500 sayfa ??? diyor eski Baro Başkanı. Masaya üç kez vuruyorum, geldinizse Evet deyin sayın Aziz Nesin'in ruhu. Gelin karıştırın şu çorbayı, sizin elinizden sıcak sıcak içelim !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |