..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Özgürlük ve Eşitlik > Gürcan Erbaş




1 Eylül 2010
Uyarı Yorum  
Demokrasi yolunda ülkemin emin adımlarla aldığı yol, azınsanamaz.

Gürcan Erbaş


Demokrasinin en sağlıklı ölçme aracı, Seçimler ve Halk Oylamalarıdır.


:AIBD:

Demokrasi yolunda ülkemin emin adımlarla aldığı yol, azımsanamaz. Bu konuda Yüksek Seçim Kuruluna, il ve ilçelerin mülkî idarecilerine olan güvenim sonsuzdur.
Çünkü Halk Oylamasının sağlıklı, güven içinde başlayıp sonuçlandırılması onların üstün hizmetleriyle gerçekleşecektir. Ancak her Seçim ve Halk Oylaması sonucu üzerinden birkaç gün geçince ortaya çıkan sürpriz
ya da inanılmaz haberler, bu ölçme ve sonuca, gölge düşürecek cinstendir.
Şimdiden yetkililerimizi ve idarecilerimizi, elbet başta en büyük Yöneticilerimizi, bu konuda en geniş ve ciddî önlemleri almaları konusunda dikkatlerini çekmek isterim.
Testi kırıldıktan su dökülüp harcandıktan sonra suçlunun bulunup topluma gösterilmesi Demokrasiye bir fayda sağlamaz.
Neler mi olur ? Uyarıyorum. Halk Oylaması sonucu, şu İl'de sayılmayan üç torba Oy bulundu. Filanca İl'in filanca İlçesi kırsalında beş torba, sayılmamış oy bulundu.
Son seçimde olduğu gibi Ankara'nın göbeği Çankaya'da
Oylar sayılırken elektrikler kesildi. YSK bilgisayarlarında birbirini tutmayan sonuçlar mevcut.
Bilgisayar sistemimizin Linux'a geçmesinin şart olduğunu medyamızdan öğrenmiştik. Şimdi mevcut sistemin, doğru ve sağlıklı sonuç vereceğinden emin misiniz? Bütün bunları birleştirdiğimizde, Halk Oylaması sonuçlarının, daha şimdiden pek güvenceli olmayacağı kanısına vardığımızı söylememiz pek yanlış olmaz.
Herşeye karşın, başta da söylediğimiz gibi İdarecilerimizin üstün gayret ve çalışmalarına olan inancımızla sonucu merakla bekliyoruz. En azından Oy torbaları kaybolmasın, kireç kuyularından sayılmamış oy torbaları çıkmasın, elektirkler kesilmesin. Uyarıyorum.
Tüm ulusuma sağlıklı, HayırLI sonuçlar dilerim.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Şimdiden yedi milyon oy fazlası var.
Gönderen: Taner SARGIN / , Türkiye
11 Eylül 2010
Referandum yada seçimler konusunda demokratik olmayan yöntemlerin izlenmesi bundan sorumlu olan en baştan en uca kadar kadar hatası olanların demokrasi anlayışlarını ortaya koyar. Sağlıklı ve demokratik bir sonuç ulaşmasını sağlaması gerekenler.sizin, benim yada siyasi partilerin vb. bu konudaki uyarılarına teşekkür ediyorlarsa samimi olduklarını gösteriri. Ama tepki gösterip yanlışalrını kabul etmiyorlarsa bir sorun var demektir. Başta YSK çıkacak kaosun sorumluları olacaktır.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın özgürlük ve eşitlik kümesinde bulunan diğer yazıları...
İstiyorum
Şaka Gibi
Yuf ki Yuf
Demokrasiyi Nasıl Tarif Edeceğiz?

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
12 Haziran Gecesi 12'ye Doğru
Hükümetler Ne Yapmaz?
12 Haziran Gecesi 12'ye Doğru
İyi Düşünün!
Musa Peygamber ile Firavun
12 Haziran Gecesi 12'ye Doğru
Benim İçin Önemli
İmdaaat (!)
Cumhurbaşkanı Olabilirsiniz.
Ormanı Yakana Müebbed

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Benim Atlarım [Şiir]
Lebon'da Buluşalım [Şiir]
Anılar Kutusu [Şiir]
Kaside [Şiir]
Sotaya Düşmeyen Şiir [Şiir]
Atatürk Aramızda [Şiir]
Hayalet [Şiir]
Eski Çeşme [Şiir]
Bir Sebep Göster [Şiir]
Bekleyiş [Şiir]


Gürcan Erbaş kimdir?

1942 İstanbul doğumlu, edebiyatın her türünden hoşlanır, ayrıca resim yapar. Kendi adına yayınladığı şiir kitapları: Kaç İstanbul Var İçinizde, Mavi Düşler, On üzerinden on veriyorum sana, Dedemin Kitabı, Solmasın Yurdumun Gülleri, 19 Yaş Şiirleri, Sesler Düşünceler Duygular, Aynadan Yansıyan, Onikiden Sonra, Gece Korkuları.

Etkilendiği Yazarlar:
Halide Edib, Adalet Ağaoğlu, Yakup Kadri,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.