Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Kül rengi yapraklar savurur pencereme Derin iç çekişleri giden zamanın Hüzne açarım gözlerimi bir kez daha hüzne Can çekişen dostluklar iz bırakır belleğimde Çok derinlerdedir kökü Böyle sessiz bir ölümü yediremez kendine Milyarlar içinde ben neyim Tohum değilmiyim toprakta yapıda harç Ölümü hakedeni kentsoylu yargıların Ya çatlarsa damarlarım Kanım otlar üzre akarsa ya Bu bir elimde ağıtlar Ve tasasız kahkahalar diğreinde Yürürsem üzerinize Gece ile gündüzün kesiştiği çizgide Yeryüzünün gökyüzüyle öpüştüğü çizgide Karıştığı çizgide cesaretle korkunun İhaneti altederse direnme Kırarsa sandalyesini sanık Söz sırası bende derse Yaralanmış suskunluk Ne der ellerini ölüme büyüten cellat Milyarlar içinde ben neyim Damla değil miyim denizde ormanda yaprak Katli vacip dediği halifenin papanın Ya kör olmaya direnirse gözlerim Karşı koyarsa boynum bükük durmaya Bu bir elimde yüreğim Çok olmanın coşkusu diğerinde Yürürsem üzerinize Duvarlar saklamazsa artık gizini Odalar dar gelirse dar gelirse yakınmalar Büyüyen düşlerine küçük insancıkların Yalnız ekmekle yetinmez olursa sofra Sığmazsa çiçek saksıya Kırarsa balıklar akvaryum camlarını Ssevgiye mahsustur deyip yapraklarım Utanırsa tarih artık kirletilmekten Çatlarsa sabrın kahrolası taşları Ne der ellerini ölüme büyüten cellat Yeşerir kül rengi yapraklar penceremde Coşkulu soluğuyla gelen zamanın Aşka açarım gözlerimi bir kez daha aşka Yeniden dirilir dostluklar yüreğimde Bu kez ölümsüz hem de bu kez bambaşka.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bekir Öğretici, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |