Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
O zaman ilgililer hakkında soruşturma açıp gerekli cezaları almaları sağlanmalı. Hoş böyle bir şey olsa bile sayın federasyon yetkilileri sadece Fenerbahçe’ye ceza vermekle uğraştıkları için bunları görmüş olamazlar. Bizim on yedi yaşındaki çocuklarımız dayak yerken bunlar boğazda yemek yerler ama statda bir küfür duysalar hemen bütün federasyon sanki stadaymış gibi hareket ederler. Diyorum da inanmıyorsunuz böyle zihniyetlerle lig falan bitmez. Önce içimizden bunları temizleyeceğiz. UEFA şu lig şampiyonluğu zorunluluğunu kaldırıp takımların maçlarda aldıkları başarılara göre şampiyonlar liginde oynamasına olanak sağlasa o zaman lig ile hiçbir zorluğumuz olmaz. Oynasınlar kendi aralarında ama ne yapacaksın UEFA ile lig şampiyonluğunu olmak zorundasın dediği için böyle basiretsiz takımlarla lig oynamak zorundasın. Eline para geçen herkes takım kurar başkan olursa olacağı bu olur. Yapacak bir şey yok! Bu ilkel insanlara katlanacağız. Neyse bunları boş verin kendi takımımıza bakalım. Çok şükür takımımız kendine geldi. Şahsiyetli bir futbol oynamaya başladı. Aslında bu bekleniyordu. Yeni bir teknik direktör yeni futbolcular bunların tam olarak birbirlerine uyuşması zaman alacaktı. Aslında ben bu seneden bir şey beklemiyordum. Ama böyle ilkel bir ligde bizden daha iyi futbol oynayan takım yok diğerleri figüran biz hala futbolumuzun tamamını oynayamıyoruz. Giderek futbolumuzun kalitesi daha da yükselecek. Ondan sonra ligdeki takımlar değil Avrupa’daki takımlar da önümüzde duramayacak. Çünkü bizim takımımız da, teknik kadromuzda, yönetimimiz de Türkiye ligindeki takımların üstünde. Bütün bunların üstesinden geleceğiz. Bundan sonraki günler daha çok şeylere gebe olacak. Daha ne dedikodular yapılacak, ne iftiralar atılacak. Yıllardır düşman olanlar tıpkı geçen sene olduğu gibi birilerinin kuyularını kazmak için kanki olacaklar. Bunlara alıştık artık. Onun için işimizi kimsenin keyfine bırakmayacağız Biz başarılı olursak, onların yapacağı hiç bir şey bizi etkilemez.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet ali aksümer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |