Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim |
|
||||||||||
|
OLSAYDI… Olsaydı.. ne güzel olurdu Mevsim her daim bahar olurdu Ne kapında ayazın geçmesini bekleyen kara kedi Ne ruhunu kaşındıran sinekler olurdu… Olsaydı.. ne güzel olurdu İçinde balıklar yüzerdi gözyaşlarının Ağlamaların bile hoş olurdu Olsaydı… ne güzel olurdu Duvarları kerpiçten olurdu evlerin Sevgiye karşı yalıtılmamış Kayan yıldızları toplayan bir çatısı olurdu Olsaydı… Çam ağacı selam verirdi pencerenden Süslenirdi noeli beklemeden Gece kararmasaydı mesela Güneş batınca turuncuya dönseydi her yer Balıklar kıskansaydı da Uçmaya başlasalardı geceleri Kuşlarla kardeş Olsaydı… ne güzel olurdu… Konuşunca yazsaydı kalem kağıda Tüm özneler tükense de İçinde senin geçtiğin cümle kursaydı Olsaydı… Ne güzel olurdu Hanselle gratel mesela Çikolatalı evin lisansını alsaydı Yeni moda daireler çıksaydı ortaya Rapunzele takma saç Uyuyan güzele ninni olsaydı Kurbağayı öpünce Prenses kurbağaya dönüşse Bir ömür derede mutlu yaşasaydı Olsaydı… Ne güzel olurdu… Yabancı olsaydı bu dünya Ve tüm alt yazılarda ayrı bir alın yazısı… Benimkinde sen Çeviriler yanlı Sevdalar yansız Dizimin dibinde dünyayı seyretseydik… baş başa Olsaydı… Ne güzel olurdu… Sen ve ben Çok çok uzaklarda geçen Bir ayakkabıya kader bağlanmış Trajik bir masala Mutlu bir son olsaydı… Olsaydı… ne güzel olurdu… yer / kaf dağının ardı zaman / çok çok gelecek zamanlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özlem UZUNLAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |