..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Eylem Yurtsever




27 Aralık 2011
Gölge  
Eylem Yurtsever
Kelimeler, yazmak, bulantı ve gölge.


:AGAJ:

Yazıyorum... Yazıyorum...
Ellerim ağrıyor! Ellerim ağrıyor ve parmağımdaki eklemler çatırdıyor! Belim doğrulamıyor artık! Midem bulanıyor mürekkep kokusundan. Ekrandaki mürekkebin kokusunu hayal ediyorum ve midem bulanıyor. Ekranda mürekkep olmadığını bilsem de hayal ediyorum işte. İğrenç bir koku geliyor burun deliklerime ve midem bulanıyor.
Bu gereksiz bulantı kuvvetsizliğimden kuvvet götürüyor; ama ben ara vermeksizin yazıyorum.
Ne yazdığımın önemi yok. Ateş çukurundaki ateşi söndürmenin günah olduğunu bilen/belirleyen ilkel toplumlar gibi düşünüyorum ben de. Yazmayı bırakmak günah! Bırakırsam ölürüm! Ruhum azap çeker! Bedenim ve zihnim çekeceğim azabı düşündükçe titriyor ve ben titreyerek de olsa yazıyorum...
Klavyenin sesi bir ilahiymişçesine kulaklarımda. Afrika tamtamlarıymışçasına, kilise çanlarıymışçasına...
Bu seslerle esrikleşmiş bir halde, yazıyorum...
Klavyenin tuşlarının tıkırtısıyla kendimden geçiyorum tamtamların ritmiyle coşan insanlar gibi. Salyam çenemi aşmış, boynuma doğru dökülüyor...
Bense onu dahi silmeden yazmaya devam ediyorum...
Carmina Burana'yı dinliyorum şimdi ve yazıyorum...
Derken gölge gibi bir şey geliyor ve tam ensemin en duyarlı yerine dokunuyor/soluyor. Sol elimi klavyeden çekip ensemin en duyarlı tarafına götürüyorum. Bu arada sağ elimle yazmaya devam ediyorum...
Bir gölge değil bu. Jölemsi bir şey geliyor elime. Elimi üzerinde gezdiriyorum. Uysalca dokunuşlarımın tükenmesini bekliyor. Hafifçe kıpırdanyor yine de soluk alırcasına.
İnip kalkıyor...
Hey! bu bir canlı!
Bir at! Jölemsi bir maddeden yapılmış bir at bu! Ama kesinlikle insana bir iğrenti vermiyor kayganlığı.
"Seni almaya geldim." Sesi dahi jölemsi.
"Neden?" Şaşkınım; ama atın söylediği şeye şaşırmaktan çok jölemsi bir yaratığın konuşabilmesine, sesinin ve görünümünün birbirlerine uygunluğuna şaşırabiliyorum. Kendime atın söylediği cümleye şaşırmaya zaman vermeden "neden," deyiveriyorum işte.
"Seni alacağım ve artık yazmana gerek olmayan bir yere götüreceğim."
"Neden?" İşte tekrarladım sorumu! Tekrarları pek sevmem oysa; ama ne diyebilirdim ki daha başka?
Jölemsi bir kişneme... Atça bir soluk verme
"pıvvvvhhh"
"Uzatma da gel!"
"Ama neden?" Üçüncü bu... Son olmasını umuyorum.
"Çünkü seni kendimle tamamlayacağım ve artık yazmaya ihtiyacın olmayacak, artık şekli güneşe göre değişmeyen bir gölgen olacak!"
Onunla gidiyorum...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Birliğin Tapınağı
O Gün

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umutsuz Bekleyiş
Kiralık Katil - 2
İki Kurt Yoldaş
Bir Tanrı Yaratmak
Twitter'da Yazmakta Olduğum Bir Tefrika İkinci Bölüm
Senaryomsu Öykü
Zavallı Romantik
Kiralık Katil - 1
Mağarada
Twitter'da Yazmakta Olduğum Bir Tefrika İlk Bölüm

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Doğmadan Ölen Bir Bebeğe Ağıt [Şiir]
Tavşan Dağı Sevmiş, Dağ Bilmemiş: [Şiir]
O Kokuyu İstiyorum [Şiir]
Bihaber: [Şiir]
Bir Denizbörülcesi [Şiir]
Orhan Veli'nin Son Şiirine Bir Nazire [Şiir]
Kendime Bakmak [Şiir]
Sürünüyorum [Şiir]
Onlar [Şiir]
Kanlı Bir Güneş Doğacak [Şiir]


Eylem Yurtsever kimdir?

Evrende, bir toz zerresi kadar küçük, ve bir temel taşı kadar önemli ve vazgeçilmezim ben. Sizler de öyle.

Etkilendiği Yazarlar:
İhsan Oktay Anar, R.a.Salvatore, Robert Jordan. Yaşar Kemal, J.R.R Tolkien, Homeros, Jack London, Elif Şafak, Michael Ende, Jose Marura De Vasconcelos, Cengiz Aytmatov, J. K. Rowling, Stephen King, David Eddings, Kanat Gürün, bir yazar olmamasına rağmen A


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Eylem Yurtsever, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.