Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Babil ve emek kitap evinin internet sitesinde kendi yazmış olduğum psikolojik ve edebi nitelik taşıyan kitabım çıkmış bulunmaktadır. Siz değerli yazarlardan ricam, yazarlık yolunda atmış olduğum bu esaslı yolda tozlu raflarin ardinda kaybolmadan bir kerecikte olsa anlasilabilmek. Sizde kitabı alıp, okuyup, degerlendirdikten sonra çevrenize ve sevdiklerinize aktarıp önerebilirseniz çok bahtiyar olurum. Aynı zamanda bir kaç gün içerisinde D&R kitapçılarında da internet üzerinden online satış başlayacak kitabın raflara inebilmesi için kitabın mağazadan talep edilmesi gerek bunu gerçekleştirebilwcek imkanı olan olabilirse kitabım daha fazla kişiye ulaşma imkanına sahip olacak. Şimdiden desteğini esirgemeyecek olan siz değerli dostları büyük minnet ve saygıyla kucaklıyorum. Kitap bilgileri aşağıda... Kitap adı: Kaf (Girdapta bir düşüm) Yazar : Fırat Oturmak Tür: Roman - Psikolojik Instagram adresi : @kaf.yazar Son olarak size de bir şiir bırakmak istiyorum.. Bir sokak lambası, Ve altında bir avuç çocuk... Karanlığın korkusunu yenmiş, saklambaç oynuyorlar. Onları, eve çağıran yaşlı bir annenin bağırışları... Balkonda, geceyi elinde sigarayla tanımlamaya çalışan bir adam. Ah! Ne kadar da yoksun, bitik bir gece... Rüzgár, yanlarından sinsice geçip gitmekte. Sokak lambasının altı bi hayli kalabalıklaşmış. Küçük kardeşinin elinden tutarak, eve götürmekte bir abi... Herkes, karanlığı unutmuş durumda. Her şey bir sokak lambası altında anlamlaşıyor. Gece, yitirdikleri için üzgün, Bu gece onu anlayan çok az insan var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fırat oturmak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |