..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > nurtaç yılmaz




14 Nisan 2003
adsız zamanlar ve kayıp kahramanları düşümde  
adın düşümde yüreğimde olsada, simanı unutmaklardayım...

nurtaç yılmaz


Aslında senin de adın yok, seninle geçen zamanlarında.. Usandım ve uslandım artık; böyle kalsın her şey! Bilinmedik...


:BGAA:

14/03/2003
Ne uzaksın şimdi bana;
Yollar yorgun bugün; bana gelen sen olmayınca kapadı kapılarını sen gelene dek. Göçmen kuşlarda vazgeçti uçmaktan, sana getirecekleri mektubum olmadığından. Baharın ilk-i gelmişken solduğumu gördüğünden sonbahar oluverdi aniden. Kahverengi gözlerimin senden aldığı maviliği de sarıya dönmekte gittin gideli. Sesini gizlediğinden bu yana da günüm kısaldı, gecem neredeyse tüm günüm kadar.

...

Ve ben apartman griliklerinde maviliğini bekledim hep. Adı konmamış konamamış uzun zamanlar geçti. Adı konamamış vakitlerde düşündüm, çaresizdim yine; bu senden ayrı ama hep senin içinde olduğun kayıp vakitleri ya yalnızca ben yaşıyordum ya da yaşayanlar vardı ama ad koyamıyordu kimse sen olan senin olan bu uzuuuun zamanlara...Aslında senin de adın yok, seninle geçen zamanlarında..

...

Yine adsız zamanlar geçmekte, içinde adsız kahramanlar...?
Yollar yorgun, uzak bugün yine ve “çizdiğim yolum” dediğin yolun bitimindeki şehirler eski, bilinmedik benim için. Yolumun ulaşmak istediğim yerindesin dediğim yolumda kayıp, seni kaybedeli! Nerede unuttum, kime bıraktım hiç hatırlamıyorum. Her zaman her şey hep bilinmedik ve hep sevgili uzak, kayıp. Yolum kadar yada yolum gibi!

...

Usandım ve uslandım artık; böyle kalsın her şey! Bilinmedik...

...

adsız zamanlar ve yeni kayıp yüzler düşümde, sesin daima yüreğimde birde tek bakışın..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aynı şehirde, yine senden uzakta, yine sensiz;
Mevlevi Soluk
Gözlerinin gölgesinde Ankara;
Sen Ve Ben
sevda'm sürgün oldu, ardına düştü;
Hüzün Ya Da Sensizlik
Kainatın Düğününde Yeniden; Konfetiler Göğümde...
Şimdi Uzak
Bilinmedik Sevdam, Sebepsiz ve Sensiz
Sevdamın koruyucu melekleri

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sadece Merhaba Demek İstedim...
Seni düşünürken uyuya kalmışım, tutulmuş her tarafım; sana!
Ölmeee Vedat Bey Ne Oluuuur….
Kavuşmak Değildi Hayalim Karşılaşmaktı Sadece…
mor kanatlı kelebektin...
günahlarıma af arıyorum vergilerim ceza almakta...
gece yolculuklarım, düşlerimle eski şehirlere
sana... sonkez
Bulut
Neden postacılar akşam çalışmaz ki?..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ebedi gönül dost’uma; [Şiir]


nurtaç yılmaz kimdir?

Çeyrek asırlık ömrümün kısmen özeti; Dönüşü yok yaşamın, kaçışı da. Her şeyde olduğu gibi küçük hileleri var sadece. Yarından kaçmak için bugününü boş bırakmamalısın, bugüne yarını yaşarken geçmiş dense de yarınının yarını şimdilik zaten boş, belki de hiç yok, unutma! “Yaşam üç gün dört gün bile değil” zikrin olsun her kötülükle karşılaştığında ve kötülük yapmak istediğinde. Dünyaya tek geldim, tek yaşıyorum, tek ölücem ve her daim dost’um, vekilim Allah-u Teala’dır demeyi ihmal etme, terk edildiğinde. Yaşadıklarını yazarken de kurşunkalemle yaz ki yaşanılanları silemezsin ama yazdıklarını silmek rahatlatır seni, denemelisin. Hedefin; gökyüzüne son kez baktığında maviyi, yaşamına baktığında sadece iyilik ve hüzünlü de olsa mutlu yüzler görmek olsun. Bir daha severken de bekleme sakın, yaşamı zevkli kılacak son şansın belki. Gökten melekler damla damla inerken, otobüs kuyruğunda üşümüş ellerini yüreğinle ısıtmak en güzel bir önceki günün olsun hem de her gün.

Etkilendiği Yazarlar:
mevlana..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © nurtaç yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.