..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Ayça Yıldıran




28 Temmuz 2004
Demedi Deme de Bana!  
Ayça Yıldıran
Serin bir hava vardı. Belki herşey için çok geç, belki de herşeyin yeni bir başlangıcıydı. Soğuk esintiyi iliklerine kadar hissetmek ve bilmek bişeylerin değişik bir yöne doğru ilerlediğini umarsızca... Ne yapmalı?!?? Aslında ne garip belki de milyonlar


:BFFG:
" Serin bir hava vardı. Belki herşey için çok geç, belki de herşeyin yeni bir başlangıcıydı. Soğuk esintiyi iliklerine kadar hissetmek ve bilmek bişeylerin değişik bir yöne doğru ilerlediğini umarsızca... Ne yapmalı?!??
Neler olacaktı hayatımda, neler olmalıydı? Yanıtları varmıydı bu soruların, yoksa sonu gelmez bir labirentmiydi bu bana yaşamın getirdiği?"
Yaşamın bazı dönemlerinde hepimiz sorarız bu soruları kendimize. Tanımış olduğum her insanın yaşamın bazı bölümlerinde bu soruları kendilerine sorduklarına şahit oldum, itiraf atmeliyim ki zaman zaman ben de kendi kendime" ne olmalı, nasıl olmalı, ne yapmalıyım şimdi, nasıl yapmalı, nerde hata yaptım, şimdi ne olucak diye çoğaltılabilir " sorular sorarım. Aslında ne garip belki de milyonlarca insan aynı anda soruyor bu soruları kendine, aynı anda yaşıyorlar belki bu dönemleri ve aynı anda atlatıoyrlar, atlatıyoruz...
Yaşam şartlarının o gün bize neler getireceğini bilemiyoruz hiçbirimiz, bir de bakıyoruz pat diye öyle bir duruma gelmişiz ki çık içinden çıkabilirsen. Böyle zamanlarda ne yaparız? Sanırım pek çoğumuz en yakın arkadaşımızı arar, çağırır ve ağlaya ağlaya dertleşiriz. Bazılarımız da yalnız kalmayı seçer kendi kendimize atlatmayı seçeriz. Ama her zaman en akılcı çözüm kesinlikle biriyle paylaşmaktır yaşadığımız zor anları.
Paylaşmanın bize verdiği en değerli yardım teselli görmek ve dolayısıyla daha kolay atlatmaktır zor geçiş dönemlerini. Zaman zaman hepimizin teselliye ihtiyacı olduğu gerçeğini kabul etmeli. Çok önemli bir değerdir paylaşmak, paylaşabilmek bana göre. Bence bunu herkes yapmalı, en azından denemeli, başımıza gelen iyi olaylar paylaşılabilindiği gibi kötü olanlar da paylaşılmalı. En azından denenmeli, hiçkimse geç kalmış değil birşeyler paylaşmaya. Deneyin ve deneyince bana hak vericeksiniz. Bakın o zaman sizi serinliğiyle donduran esinti içinize rahatlık vererek tatlı bir melteme dönüşücek...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaderin Yazdığı Ruh İkizim, Kanatlarla Koş...
Öteki Biz
Karanlık ve Yok Olmak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Eros Böyle Yazdı! [Öykü]
Sevgiliye Seslendim [Roman]
Mr. Break! [Roman]
Mr. Break! 2. Bölüm [Roman]
yersiz inançlar [Eleştiri]


Ayça Yıldıran kimdir?

Ne zaman biri benden kendimi tanıtmamı istese sözcükler düğümlenir boğazımda. O zaman herşey donar, konuşamam, yazamam. Şu an herşey donmuş durumda. Ve ben yine yazamıyorum!!!

Etkilendiği Yazarlar:
Shakespeare, Stephen King, V.C.Andrews, Richard Bach, Dostoyevski Hermann Hesse


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayça Yıldıran, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.