Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Dünyalarımız on kelime kadardı önceleri Birkaç monoton eylemden sonra akışına bırakırdık yaşamı Felsefeler yapar, düşünürdük varolmalar üstüne... Ateşler kırmızı, denizler çivit mavisiydi, Paranın para zamanında veriyorduk başlık parasını Koca dayağı o vakit peyda oldu işte Değil mi ki, alın teriyle kazanıyor herkes, hayat arkadaşını.... Utanmalar bir çift söz içindi; Daha o zamanlar dört artı dokuzu kullanamıyorduk Dört kolaydı da, dokuz biraz zorluyordu Kekeme kalmışlığımızı... Gün aydınlıktı, apaktı o zamanlar Geceler bu kadar siyah olmamıştı hiç... Bir buğulu camdan bakmıyorduk hayata, Aklımız eriyordu olan bitene.... Kaldırım taşına oturur, söyleşirdik havadan-sudan Hazır su demişken şimdi hatırladım Bir de su verirdik kan-ter içinde top oynayanlara... Artık tüm hevesler tükendi içimizde, yeniye dair... Öyle ya bildik-bileli, korkutmuştur her yenilik bizi; Alıp götürme hissi verir eski günlerimizi... Epey vakit geçmişti ki, farkına vardık; Eskiye dönüş umutlarımız kalmıştı elimizde yalnız... Lakin, aylar, yıllar, mevsimler geçti, eskiler üstünden Başka bir toprağın çamuru kapladı hayatı, Ansızın başlayıp-biten, bir yağmur gürültüsünden....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan TÜRK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |