"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Kaybolmuş bir yalnızın aradığı ama bulamadığını sandığı bir şeyle başladı herşey. Sürekli arıyordu kaybettiği şeyi. Ve sürekli yer değiştiriyordu kaybettiği şey. Belkide kendisi saklamıştı onu ama bir türlü bulamıyordu nerede olduğunu. Ya uçsuz bucaksız maviliğin altına saklamıştı ya da rüzgarın kanatlarına bırakmıştı onu. Bulması için bir mucize evet evet ufacık ta olsa bir mucize gerekiyordu. En azından o öyle düşünüyordu. Bir taraftanda ufak bir korku vardı içinde.Ya kaybettiği şeyi bıraktığı gibi bulamazsa. Ya o bulmadan başkası bulursa aradığını. Ne yapardı acaba. Gidip isteyebilirmiydi ki geri. Hem istese bile verirlermiydi ona. Hem düşünsenize kim geri verir öylesine güzel öylesine heyecanlı ve öylesine duygulu bir şeyi. O öyle bir şey ki elinle tutamayacağın gözünle göremeyeceğin kokusunu bile duyamayacağın yalnızca ama yalnızca hissedebileceğiniz bi şey. Ve Bir Gün..... Kaybolmuş yalnız kendisini bir güzelliğin içinde buludu. Evet artık o da kayıp bir yalnız değildi. Evet evet hem kayıp değildi hemde yalnız değildi. Bulmuştu galiba sakladığını sonunda. Ama hala bir parçası eksikti. Hem yalnızın hemde bulduğu şeyin bir parçası yoktu. ????????????????????????????????
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mavi Sayfa / Uğur KÖROĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |