..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > faruk




1 Şubat 2006
Bende Yalnız Keşkeler Var  
bende yalnız keşkeler var

faruk


bende yalnız keşkeler var bu ara bir de sana sorarım ey yar peki sende bana dair ne var bunca bende kalan hayalden sonra...


:BEDC:
ve tarih yine tekerrür etti... hemde hiç olmadık zamanda...

sadece sesini duyuyordum.sadece konuşuyorduk öylesine...
öylesine geçiyordu günler,sesti sadce duyduğum...
nerden bilebilirdimki...
her zamanki gibi kasvet dolu bir oda ve işler arasında kaybolmuşken ben,çalmasından artık nefret ettiğim telefon çalıyordu...O anda bütün dünyayı unutup,sadece açtığımda karşımdaki sesin onun sesi olmasını istedim.beni ahatlatan,huzur veren ses...evet ,o vardı karşımda,onun sesiydi yine...
konuşmaya başladık.nasılsın neler yapıyosun vesaire...ve esas konuya gelmişti sıra...
uzun zamandır sadce telefonda konuşmuştuk.hiç görmemiştik birbirimizi...merak ediyorduk...
"akşam görüşelim"... belkide bu iki sözcük bütün hadisenin tetikçisi olmuştu...çok şaşırmıştım, bir o kadar da sevindim tabii...en azından merakımı giderecektim...

AMA BEN KEŞKE HEP MERAK ETSEYDİM...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Bu İlk Mektubum,ama Sanmaki Bu Son Olacak;çünkü Sana Öyle Hasretim ki Korkarım Bu Sonum Olacak...
İşte Böyle

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Son Nefesim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mahşer Yeri Gönlüm Yine [Şiir]
Biliyorum Birgün [Şiir]
İsyan Edercesine [Şiir]
Mavi'ye [Şiir]
Şimdi Sana [Şiir]


faruk kimdir?

ne zamanı ne de yeri vardır sevginin,ne de kuralı ılık bir rüzgarda olabilir,savurup götüren bir fırtınada. . . buz gibi yalnızlıklarıda yaşatır,sıcacık özlemleride. . . gün ışığı olur süzülür yüreğime,ısıtır. . . kavurur. . . belki de yakar. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
ey benim sevgilim;karlı bir çam ormanında nefes almanın bahtiyarlığına benzer seni sevmek...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © faruk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.