640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Nereden başlayacağımızı bildikten sonraki tutukluk Yerini neye bırakmayı umuyordu? Geri dönüşümlü duygu durumlarında Ufak bir dikiş atabilmeyi seçtik Yaptık da Kör gözümüzle iyi işler çıkardık Arkadan birileri bağırdı hep Oysa balkondan sarkan bir çarşaf da olabilirdik Değilse neden gözlerimizi diktik Nereye düştük sonra Hangi çemberindeydik gökkuşağının Hangi kuşlar ötüyordu kanlara buladığımız sokaklarda? Biz hiç mi aynaya bakmadık Hiç mi sıyrılmadık Elbiselerimizin çiçeklerinden?! İçelim dedik bir vakit Çektik beyaz tenimizden kanımızı Türk’tük Ama hep bir şeylerden eksiktik Sanki hissediyorduk ama Arkamızdan uzanan Eldivenleriyle dikerken Küçücük geniş dudaklarımızı O sahipsiz alçalan duvarlar Korkuya yenildik Bizdik bizi yenen Başka etiketlerde sergilenen. Merhaba Nasılsın? Diyebilmeyi ne çok istedik Ne çok direndik dikenli tellerimizde Serilirken dünümüz bugünümüz Yarının beşiğinde. Ve son diyemeyiz Çünkü unuttuk nereden başladığımızı Hoşçakallarda saklanırken çakıllı çakallıklar ve Yarın olurken hani nerde dün gibi tıkanır Oldu ellerimizde boş kalan çizgiler Büyüyerek çaysız sessiz sedasız. -son- Kesip atınca belkide yüreklenecek Bitmeyecek olanın süregelişi Deal?!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özge simsek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |