..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Füsun




4 Eylül 2007
Bende Mutlu Olabilirdim  
Füsun
Bazen umut ederek savaştım, savaşçı ruhum yoruldu artık. Alıp başımı bilmediğim diyarlara gitmek, unutmak, unutulmak, yok olup gitmek istedim çoğu zaman ama bu sadece korkaklık olurdu. Bazen ne için niye savaştığımı unuttum. Sonra hatırladım…. Acı çektim, ağladım günlerce ama bunlar hiç bir şeyin çözümü değil. İnsan kendi kaderini kendi yazarmış. Aptallık yaparsan cezanda ağır oluyor. Yanlış zamanda yanlış kişi, insanı bu hala getiriyor. Mazeretimin adı eskiden aşktı ama artık aptallık olduğunu anladım. Bazen sevmek de sevilmek de yetmiyor. Severek sevilerek de terk edilebiliyorsun, aldatılabiliyorsun. Ağlasan da inlesen de kalbin bu acıya dayanamasa da ayakta kalmak için savaşıyorsun. Fıkra gibi ama canım acımadı ki diyorsun ona. Beni incitemezsin. Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun. O bunu hiç anlamıyor ya da işine öyle geliyor. Kendine yeni bir hayat kuruyor seni maziye gömüp, yoluna gidiyor.


:BCJE:


Artık seni hiç düşünmek istemiyorum. Nedenini niçinini sorgulamaktan vazgeçtim. Anladım ki hayatta her şey olabilir. Hiç ummadığın şeyleri yaşayabilirsin, hiç hak etmediğin şeylere maruz kalabilirsin. Sevebilirsin, özleyebilirsin, kavuşabilirsin, ayrılabilirsin ve ölebilirsin.
Artık hiçbir şey için kendime bile söz vermiyorum. Önemi yok ki…
Böylesine acı ile yoğrulmuşken, hala gülebiliyorum. Ya da kendimi kandırıyorum. Hayatımın haritasını çıkardım. Gördüm ki doğduğumdan beri epey yol almışım ama sadece bir şeytan üçgeni içinde dönmüş durmuşum. Bir gülmüş bin ağlamışım. Mutlu olabilirim diye polyannacılık oynamışım. Kendimi kandırma çabalarım sonuçsuz kalmış.
Bazen umut ederek savaştım, savaşçı ruhum yoruldu artık. Alıp başımı bilmediğim diyarlara gitmek, unutmak, unutulmak, yok olup gitmek istedim çoğu zaman ama bu sadece korkaklık olurdu. Bazen ne için niye savaştığımı unuttum. Sonra hatırladım…. Acı çektim, ağladım günlerce ama bunlar hiç bir şeyin çözümü değil. İnsan kendi kaderini kendi yazarmış. Aptallık yaparsan cezanda ağır oluyor. Yanlış zamanda yanlış kişi, insanı bu hala getiriyor. Mazeretimin adı eskiden aşktı ama artık aptallık olduğunu anladım. Bazen sevmek de sevilmek de yetmiyor. Severek sevilerek de terk edilebiliyorsun, aldatılabiliyorsun. Ağlasan da inlesen de kalbin bu acıya dayanamasa da ayakta kalmak için savaşıyorsun. Fıkra gibi ama canım acımadı ki diyorsun ona. Beni incitemezsin. Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun. O bunu hiç anlamıyor ya da işine öyle geliyor. Kendine yeni bir hayat kuruyor seni maziye gömüp, yoluna gidiyor.
İki gönül alıcı sözle tüm maziyi onurlandırıp, seni sevdim diyerek giderken aslında seni değil de kendini rahatlatıyor. O yeni bir başlangıç yaparken seninde onun gibi olabileceğini zannediyor. Bunu düşünme cesaretini gösterebiliyor. Hiç aklına benim onun gibi olmadığım, her şeyi bir çırpıda unutamayacağım gelmiyor.
Eskiden olsa derdim ki o mutluysa bende mutluyum. Ama artık ondan öğrendim bencil olmayı. Şimdi ben mutsuzum; sende mutsuz ol , sevilme, acı çek, ağla, terk edil, hatırlanma, dost yüzü görme, benim kaybettiklerimin binlerce katını kaybet, kalbin seni her anışımda sızlasın, hayat beni sana unutturamasın ve hiç kimseye bana baktığın gibi bakamayasın, kimseyi ben gibi sevemiyesin diyebiliyorum.
Ve gün gelip de bir yerde karşıma çıktığında sadece gözlerine bakacağım ve sana diyeceğim ki ben bir zamanlar adam sandığım SENİ sevmiştim. Ne yazık ki hem de çok sevmiştim.
Görüyorsun ya bende mutlu olabilirdim ama sen her şeyi mahvettin. Ömür boyunca senden nefret etmem hiç edemedim zaten. Bunu hiç kimse anlamadı. Nasıl anlasınlar ben bile kendime açıklayamadım. Kısacası bu kalp seni unutur mu bilmiyorum. Bunca sene sonra hala seni yazdığıma göre bilmiyorum. Ne dersin kalbim seni unutur mu?
Eğer senden önce ölürsem, sana gelen paketi al emi. İçinden mazimiz çıkacak. Onu oku ve anla ki hiçbir şey senin dediğin gibi değilmiş. Bazen insan kaderine dur diyemezmiş. Senin dediğin gibi yeniden sevebilip, maziyi gömemezmiş. Belki sen o zaman sorularıma cevap verebilirsin. Sevmek nedir? Kimi kendinden daha çok sevebilmeyi başardın hayatta ? Seni kim sevdi kendinden daha çok ?
VE SÖYLE BAKALIM KALBİM SENİ UNUTMAYI BAŞARMIŞ MI?
VE SENDE UNUTMUŞMUSUN ?
BENDE MUTLU OLABİLİRMİYMİŞİM ?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herşey Bir Masalmış
Bu Gün Sevgililer Günü
Aşıkın Gözü Körmüş
Sana Rağmen

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Olmak Bu Kadar Zor Mu?
Figen'e (Seni Seviyoruz)
Bu Şehirde Olmak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Yoksun [Şiir]
Gidiyorum [Şiir]
Anlamı Yok [Şiir]


Füsun kimdir?

Biriktirdiklerimi yazmayı seviyorum. Yazdığım herşey bende iz bırakanlardır. Sevincimi, hüznümüde yazıyorum ve yalnızlığımı. Şarap misali tortularım çok acı. Belkide acıyı seviyorumdur. Sevmeyi seviyorum. Hatta herkesi kendimden daha çok sevdim. Belkide o yüzden bu kadar acı biriktirdim. Ama hepde bildim; En büyük zaferimiz düşmemek değil, düştüğümüz zaman ayağa kalkmamızdır. . . . . . Hala ayaktayım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Bir hayat varsa yaşanacak ki yaşıyor her insan onu kendine göre o zaman yazılacakta çok şey var demektir.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Füsun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.