Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Siz sadece insanlar mı ölür zannediyorsunuz? Siz uykudayken ağaçlar ölür, Uyanıkken kelebekler ölür, Arabanızdayken kuşlar ölür, Yemeğinizi yerken gelincik çiçekleri ölür, Yürürsünüz karıncalar ölür, Durursunuz bulutlar ölür, Siz sadece insanlar mı ölür zannediyorsunuz? Ufka dalar gözünüz dağlar ölür, Akşam vaktidir güneşiniz ölür, Sabah olur ay’ınız ölür, Avaresinizdir zamanınız ölür, Borsa düşer paranız ölür,çıkar dolarınız ölür, Bütün bunları bilirsiniz… Yanı başınızda bir damla ölür, O damlayla hayat bulan balıklar ölür, Sazanlar,nam-ı diğer adıyla ‘karabalık’lar ölür, Kadifeler ölür,hani pek de sevmediğiniz… Levrekler,dişli balık diye nam salanlar ölür, Yosunlar,sazlıklar ölür… Mavilikler ölür,üzüntüsünden yeşil ölür, Gözleriniz ölmez belki ama göz zevkiniz ölür, Siz sadece insanlar mı ölür zannediyorsunuz? Hani o çok övündüğünüz: ‘Güneşin hüzünle battığı Göl’ünüz ölür! Hüznünü anlamadınız diye kahrındandır ölümü… Vefasızlığınıza isyandır can alıp verişi! Sahipsizliğindendir bükülen boynu! Ses seda veremediği kırgınlığındandır size! ………… Siz sadece insanlar mı ölür zannediyorsunuz? Sular da ölür, İçindeki balıklar da ölür, Ey Beyşehirliler! Sözümü bağlayacak cümlemi anlamışsınızdır çoktan Ama ben yine de büyük harflerle yazıvereyim, Altını da kalın harflerle çizeyim Tehlike rengiyle,kan rengiyle: Gölünüz,yanlış yazdım özür,Gölümüz ölüyor! Siz sadece insanlar mı ölür zannediyorsunuz? Göller de ölür be mübarekler!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |