Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Adın çıkmıştı mahallede Eller iz vermişti tenine Denedim hiçte soğuk değildi dudakların Küçüktün oysa Daha on yedinde bir körpe Taze derlerdi sana Mahallenin gençleri Namın gibi tazeydin de Sevişmeyi bilmezdin ama Ve sevişmedin benimlede Ama söylemişlerdi bir kere Saçların kararsızdı gönlün gibi Ne kömür karası Ne altın sarısı Biraz güneş oynamıştı üzerinde Birazda denizin tuzu Pekte yakışırdı yanık tenine Gözlerin vardı Yangın yeri gibi Alev alev Bir baktımı cihanı yakan Hele birde sürmelerini çektinse kirpiklerine Ah dedirtirdi yanından her geçene Tazeydi namın Ama adına dokuz demişlerdi Ne yaptımsa inmedi sekize Hikayeler anlatılırdı hep seninle Nerde kim teslim almış seni kendine Taze herkesindi Tüm mahalle bakirliğinin katiliydi kendince Oysa küçüktün daha Daha onyedinde bir körpe Ama adın çıkmıştı Duyulmuştu hatta Uzak semtlerde Yosma da derlerdi adına Ama bir he desen Hamlar hamamlar vardı kısmetinde Bir he desen hanımağa olacaktında Yosma olmayı bilmiyordun ki daha Adın çıkmıştı dokuza ama Sen daha sekiz bile olamamıştın Yedi olmayı bile taşıyamamıştıki yüreğin On yediysinde bir körpeydin Ama adın çıkmıştı birkere Sonra bigün El salladın otobüs camından bizlere Kapınıza kilit vurulmuştu gördüm Perdelerinizde sökülmüştü yerinden Herkes ağlamaklı oldu gidişine Bakirliğinide almıştın giderken Körpeliğinide Ama namını bırakmıştın giderayak Hep bir ağızdan uğurlandın Hep bir ağızdan söylendi hoşçakal taze...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yasemin Doğrubakar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |