Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Aldı sazı eline Buldu kalpazanı Bas bas bağırıyor: - “İmla yok. Baskıya devam” Oynatmaya az kalmışlar başladı: - “Bas bas 200Yüz’ü RİTE-ee Evdeki Dolar/ın da bite-ee” Demeye, derken.. “Para değişiyor, pul değişiyor Değişmeyen ruhları Kepazelik kol geziyor!” diyen birini Yaka paça alaşağı ediyorlar oracıkta.. (Oracık.. Daracık.. Tepe taklak düşer bizim balacık…) RİTE, ayakların başı olunca; Başladı, bindiği dalı kesmeye.. Ne de olsa Dünya’lıydı!! Hırs bürümüştü gözünü Sert bulmuştu özünü Unutmadı mutfaktaki sözünü Verdi veriştirdi, Çekti, çekiştirdi Muhalefeti eleştirdi: - “Bizden öncekiler yapmamıştı. Biz geldik, yaptık! Borazan’ı kaptık” - “Horasan’ı da kap, görek” diyen yok mu, ey ahali? Demokrasi’nin “Dem”ini aldı, kaldı “okrasi” Kaydırıla, dayandırıla.. Dinci oldu Bürokrasi! (İsyan boğazlardan başladı Marmaray’a kadar İhaleler akla zarar!!) Kırptı kırpıştırdı 2/B oldu arazi Halka eksik terazi Hortlayan seçmenin oyu çok azi-ii! - “Demem o ki; a, dostlar Bu, Rita Hayworth’la da oynar.” (Rite ile Rita’nın dört değil, dokuz çocuk maceraları) İpler ne de olsa Hollywood’u yönetenlerin elinde.. Malum; mutfaksız organizasyon olmaz İnsanın mutfağı da mide!! Bunların midesi Gemi’yi bile yutar Dar gelirli vatandaşın maaşı ne ki; kursağı ne ala? (İş başına getirilen arsız, istifa/de ederse..) Bindiğin dalı kesme RİTE Ağaç senin değil.. Eken değil; biçensin Emanete ihaneti “hak” dileyensin Bu vatanın toprağına “Hamut” diyensin Kaş-göz arasında peşkeş çekensin. Gülizar Özlem SARAÇOĞLU NOT: Her hakkı mahfuzdur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülizar Özlem SARAÇOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |