Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
Yine boştayız. Umutlarımız taze değil, bitti. Yeşiller siyah, beyazlar kırmızı oldu. Tekrar baştayız. Bu sefer her şey farklı artık son sapaktayız, önümüz uçurum. Nefes almalıyım artık boşa harcamalıyım hayallerimizi ve susmalıyız. Sırtımız güneşe dönük, ellerimiz üşüyor. Ellerimizi cebimize sokacak kadar dahi üzerimizde sevgi kalmamış. Ayrılık esiyor, bacaklarım titriyor. Ufkumuz daraldı. Düşün ki o hatıralar bizim değildi. Biz değildi o el ele yağmurlarda ıslanan. Düşün ki soğuk bir ülkede birbirimize sarılmıştık sadece. Terk eden terk edene bu akşam. Sadece hüzün birbirine sarılmaya çalışan sevgililerle beraber. Umut? Yüzümüzdeki çizgiler net değil artık. Hatalarımız yüzümüze kalkan belki de aynada gördüğümüz yüzümüz bile bize ait değildir. Çok kısa bir nefes almışız, çabuk tükendik. Hayallerimizin denizinde yüzemedik. Ama sende yüzme bilmediğini söylemedin bana. Keşke söyleseydin hatıra simidini takar boynuna peşimden sürüklerdim seni… Keşkeler yorgun. Artık kaldıramaz bizi, tutarsızca kullandık. Keşkeler küsmüş, umutlarsa çoktan terk edip gitmiş. Başbaşayız yine tekrardan kutlamalıyız beraberliğimizi. Özlemişim seni uzun zaman oldu özür dilerim. Özlemişim kaderimi… (Genel dünyada yaşayan insanlar.) (Soğuk hatıralar…)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ERdem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |