..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Guvercin




8 Mayıs 2009
Vicdan / Gönül / Aşk / İnsanlık  
Guvercin
......................


:AGAD:
Henüz gün ışığının bu ormandaki her çalıya dokunmadığı saatlerdir bunlar. Uzaktan eğrile büğrüle akan nehir sesi herdaim duyulur. Fakat henüz uyanmadı orman o tatlı rüyadan. Ben masal anlatıyordum akasyaya, salkım söğüt can kulağıyla dinliyordu eğilerek yerlere kadar. Hiçbir hayalimiz henüz tevkif edilmemiş, hiçbir türkümüz sürgüne gönderilmemiş ve masallarımıza mutlu sonlardan başka son eklenmemişti. Dimağımız açık, bir yelkenli misali yol alabilirken, gönlümüz okyanus kadar derin...Sevdiğimiz hep derinlerde muhafaza ettiğimiz inci gibiydi (hep derinlerde muhafaza ettim bende). Ve yaşam denen vesvese henüz yataklarımıza düşmeden bir adım daha atabildim olduğum yerden. Ne var ki yakalandım. Zannetmeyin ki yeni bir kelam çıkıyor dimağımdan. Asırlardır aynı sözler dolaşıyor semalarda. O inciye söylenmeyen sevgi sözleri zebani gibi yapışıyor boğazıma.

Beynin kıvrımları, engebeli ve sarp, engin yarlardan bir demet...Ve çeşitli mağaralar mevcut hiç içine girilmemiş/girilememiş. Hiç aydınlanmamış odalar mevcut. O ”inci” düşünce bir düşüncenin içine aydınlanıyor girilmez mağaralar ki bu, kendi kudreti değil göğüsünden fırlıyor ışık yukarılara.

Göğüsündeki azgın dalgalarla boğuşuyor bir adam. Yoruluyor, yoruluyor, gittikçe sinikleşiyor mücadelesi ve düşüyor içine yorgunluğun. İşte şimdi hepimiz o azgın dalgalarla boğuşup kıyıya vuran Gulliver gibi cüceler tarafından esir alınmayı bekliyoruz. Ceplerimizde bize bile büyük gelen duygularla vuruyoruz kıyıya. Ya da G. SAMSA gibi bir böceğe “dönüşüm”ümüzü başlatacağız. Ağaç yapraklarının, haylaz çocukların saçları gibi dik dik olduğu bu adada nereye dönersen aynı melodi. Kendi ellerimizle ördüğümüz duvarlar Çin Seddi gibi. Son tutulum gökyüzünde, toz gibi serpilmiş yıldızların içinde... Hani bahsediliyor ya yürek tutulması.... Bulmalı şimdi seni...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gölgede Aşk
Hayır! Burada Değilim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tekil Dönüşüm
Günlük
Özet / Anafikir
Seni ne kadar hakediyorum?
Sohbet - 2
Hatlar Doluydu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Dair [Şiir]
Akasya [Şiir]
Ahiretlik - 23 [Şiir]
Hep Yek! [Şiir]
Empati [Şiir]
Kayıp Ada [Şiir]
Unutulmuş [Şiir]
Mutluluk [Şiir]
şehir ve gece [Şiir]
Ahiretlik - 14 [Şiir]


Guvercin kimdir?




yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Guvercin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.