Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Kulaktan kulağa oynamak Tek ayak üstünde beklemek Saklambaç oynamak ve maç yapmak Toprağa, toza, çamura bulanmak Misket oynamak Cebinde gazoz kapakları Dudağında tiz bir ıslık, (Ya da yeni bir şekilde ıslık çalmaya çalışmak) Askercilik oynamak Kızlar evcilik oynarken ne zevk aldıklarını anlayamamak Koşmak deli gibi ya da sebebsiz gülebilmek katıla katıla Komşunun kızına aşık olmak İkide bir balkondan görebilmiyim diye düşercesine sarkmak Derste isim / şehir, bitki / hayvan oynamak Eve gelince tekrar balkondan sarkmak Sınavlara yakayı kaptırmak Geçilemeyen dersler, sıfırcı hocalar Kağıttan uçaklar yapmak, balkondan fırlatmak sağa sola Tekrar balkondan sarkmak Bir şekilde kazanmak üniversiteyi Başka şehirlere yolculuk etmek Farklı insanlar tanımak, insan tanımak (İnsanlara benzeyen şehirler, şehirlere benzeyen insanlar) Tecrübe etmek yaşamı Aşık olmak Dönem tatilinde EVE GERİ DÖNMEK Aniden alınan tatil kararları Ve balkondan tekrar sarkmak Mezun olmak ve diploma almak Vatani görevimizi yerine getirmek Geri dönmek ve iş aramak Hindi gibi düşünmek İş bulmak / bulamamak ve tekrardan insanları tanımak (İnsana benzeyen insanlar, insana benzemeye çalışan insanlar, insana benzemeyen insanlar) Huzursuz olmak, huysuzlanmak Balkondan yan tarafa doğru şöyle bir bakış fırlatmak Sevdiklerinin göçüp gitmesi yavaş yavaş Üzülmek, korkmak Uzaklara dalıp dalıp gitmek Sanki sevdiklerin oradan geliverecekmiş gibi... Bir Sezen Aksu şarkısına sıkışıp kalmak Kumsala ulaşmaya çalışan dalga gibi olmak Sahile şöyle bir dokunup tekrar denize dönmek Balkonda durup dururken iç geçirmek Ve belli belirsiz bir melodinin peşinden koşmak Dönülebilecek bir evin güzelliğini anlamak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Guvercin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |