..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yazarlar ve Şairler > Fatih Mehmet Mirza




9 Mayıs 2009
Yine Sever misin Beni Anne?  
Fatih Mehmet Mirza
“Anlayamadım beklide senin bana dokunuşunu Ninnilerine kulak veremedim içten Nur yüzünü geç fark ettim yüreğimde Elinde olsa yine sever misin beni ANNE”


:BAGA:
“Anlayamadım beklide senin bana dokunuşunu
Ninnilerine kulak veremedim içten
Nur yüzünü geç fark ettim yüreğimde
Elinde olsa yine sever misin beni ANNE”


Belki biraz otoriter bir evlattım Senin için. Yaşamının her anında duygularını içine atan ve sana sihirli kelimeleri söylemekten çekinen bir evlat oldum. Senin yavru güvercinindim ben. Sevgine ortak olamadım, paylaşamadım sevgimi seninle. Bazen kızdım sana, bazen gözyaşı olup yanaklarından aktım, bazen sözcüklerimi sakladım senden, sevinçlerimi kıskandım…

İlk hep sen uzattın bana elini, sevgini, her şeyini. Özgürlüğünü verdin benim için, uzaklardayken bile öğütlerini benden hiç esirgemedin. Yıkıldığım anlarda koltuk değneğim oldun, Ümidini kaybetme deyişin var ya ANNE…

Duaların gelir aklıma, “Zorlukla beraber bir kolaylığın var olduğunu” hatırlatan sözcüklerin çınlar kulaklarımda, sabahlara kadar başımda bekleyişlerin, sevgi tomurcuklarını yüreğime ekişlerin…

Sonra vakar duruşun belirir gözlerimin önünde, tebessüm ederim işte bu benim ANNE’m diye. Belki de sana benzemişim bu çalımımla.

Bu mektubu okur musun bilmiyorum; ama okumanı o kadar çok isterdim ki, bunu yalnızca Sen bilebilirsin ve Sen anlayabilirsin.

Uzat bana ellerini ANNE, ellerini bulur ellerim bu Aşk büyüsünde. Bugün gözyaşlarım yok yanaklarımda, yüreğimde, yüreğim yüzüyor gözyaşlarımın içinde. Ağlamıyorum artık, vakarlı duruşumu koruyorum senin izinde.

Hayat işte yaşadık, yaşıyoruz, belki de biraz daha yaşayacağız. Herkese biçilen bir rol bu sahnede, Sana ve bana. En güzel rol her halde benim, derim kendi kendime aklıma Sen gelince. Anlıyorsun değil mi?

“Aşk olmadan bedende
Name olmaz sevgide
Ne kelime anlatır Seni Sana, ne de hece
Efsunlu güzellik Sendedir ANNE”


Bugün ayrıyız Seninle; ama üzülme yarın yine beraber oluruz beklide. Uzakta değilsin ANNE, yüreğimde sakladım seni hak etmesem de. Yavru güvecinin seninle dokunamasa bile. Sarılmak bu kadar mı zor gelir insana, bir kez sarılsaydım sana doyasıya, bir kez haykırsaydım sana “Seni Seviyorum” diye, bir kez koklasaydım Seni doyasıya, bir kez “ANNEM” deseydim, bir kez, bir kez…

ANNE’m, Seni sevmek yaşamaksa Ben hiç ölmeyeceğim.

Bu AŞK devam ediyor…


Fatih Mehmet Mirza
18.03.2009
www.seniarayansesim.com



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk"la Karışık Aşk Tarifi
Aşkın Yalın Hali
Son Kez Yine Sana Yazıyorum
Yarım Kalan Aşk "Baba"
Bıraktığın Miras Hala Kalemimde
Ayn, Şın ve Kaf
Selam Esrarlı Şehir
Yağmuru Beklerken

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Son Sözümüzü Söyledik Konuşmadan [Şiir]
Sensizliktir Canımı Acıtan [Şiir]
Beni Ben Yapana [Şiir]
İçindem Gelen Sesler [Şiir]
Bir Kadın"ın, Bir Sevgili"nin, Bir Aşk"ın Anatomisi [Şiir]
Mağrur Bir Eda [Şiir]
Restore Etmeliyim Yıpranmış Duygularımı [Şiir]
90"larda Çocuk Olmak [Öykü]
Aşk Hüzünde Saklıdır [Öykü]
Natüralist Bir Aşk Hikâyesi [Öykü]


Fatih Mehmet Mirza kimdir?

Muhteşem bir maziyi, daha muhteşem bir istikbale bağlayacak köprü olmak isterdim, kelimeden, sevgiden bir köprü. Sanat düşüncenin, düşünce mukaddeslerin emrinde olmalı.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Fatih Mehmet Mirza, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.