Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
Yine… Gitti Kuzular, Yaşanmamışlıklarla, Yitti gitti Memetler Anasına sarılamadan, Dizinde yatamadan, Sevgilinin… Bakmadan son bir kez Çocukluğunun geçtiği evin Duvarlarına… Sıradan hayatlara, Çoluk çocuğa, Karışamadan… İstemeden Bilmeden Başka bir yaşamı, Farklılığı seçti Genç canlar, Toprak oldu, Taş oldu, Odalara acılar doldu, Yine… Geri kalmışlığın Hain tuzaklarında Gittiler… Düştü canlar Kızıl toprağa Kan oldu, Toz duman oldu, Parça parça Gitti Memetler yine… Gönüller dağlandı, Gözler de bitmez kederle… Odalarda toplandı; Analar, babalar, Bacılar, kardeşler, Sevgililer… Ağıt oldu, Destan oldu, Gençlere dar oldu Dünya… Toprak oldu, Su oldu, Akıp gitti hayatlar, Bu kaçıncı oda? Acı dolu kırkıncı oda, Feryada, ağıda Mekan olan dar oda… Doldu, Taştı yürekler, Çığlık oldu, Sel oldu… Farklılığı seçmeyen, Kaynaş olmayan, Benden, Bizden diye Ayrışan Çoğalamayan Toplumun evlatları Yiter de Dururken Dağda, ovada, ırmakta.. Ansızın koptu, Bir fırtına, Kan oldu aktı… Can oldu esti… Kızıldı Yeşildi Derken Çok olamayanlar, Toprağı gördü gözler Kan kırmızı… Anlamadılar kızılı, moru… Kan oldu, Toz oldu, Duman oldu, Parça parça Gitti Memetler Çok olamayanlara Kızılcık şerbeti, Zehir zıkkım, Azla düzen kuranlara Düğün bayram oldu… Ozanın dediğini Dinlemeyen, Bağlanamayanlar, Sazda sözde, Özde, Bir olamayanların Bedelini Ödedi yine Memetler… Yürekler Darmadağın, Akranlar geride, Anılar toprağa Saçılmış, Bu kaçıncı acıdır? Bu kaçıncı yangındır? Dertli gönül Yine Yanılmadı Uzakta yas var derken Geldi sardı matem Köyü, kasabayı, şehri Gökyüzü tanık, Toprak mekan oldu Kızıl kıyamet Kan revan Geride kalmanın, Rengi oldu, Yazgısı oldu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Dosdoğru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |