Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Kör vadi'de, yalnız bir Zambaktı aşk'a dokunmak, Tuğrası oksitli, Gözleri Japon Gülü, Küçük odanın söylevinden, Florasan aydınlığında toza durmuş, Henüz sararmamış bir zamanın hatırlattıkları, Kan tutmayan bir yaradan lanetler okuyan, Bir sevda geldi güvercin kanatlarında, Sevda gibi olmayan, Okyanus serinliğinde yıprandı hayaller, Opera'da kehanetli perdeler, Ve çok denklemli bir sınama, /Unutulmuş vakitler, Bir karanfille düştü yontulmuş yüreğin coğrafyasına, Meydanda kurulan çadırın yağmur alan tentesi, Saydam tünelde dil yarası, /Kendine bakan duvarlar, Masum yüzüyle uykuya varan çocuklar, İp canbazları ve ateş yutan palyaçolar, Kopan kanatlarını diken yaratıklar sokağında, /Çatlamış aynalar, Kutsanmış delilik ve delikli metal slaytlar, Muşamba zamanlar, Dairesel tarzda sıkışan hesaplamalar, Pisagor bazlı öklid çıkartmalar, İstisnada kadınlık ve beyazlığı heyecanın, /Sıradanlığın, Ve şairliği, ışıkları sönen kentte kalan yalnızlığın, Beni buldu yağmur, /Bir orduyu yutan gecesinde, Kahkahalarla yutkundu lahana bebekler, Rutin seferinde sirk maymunu, Aklısıra içli köfte tutkunu, /Direkte kaldı mağdurluğu, Buğulama balık severdi, protokol suskunluğu, Tesir tanımaz uykusuzluğu, Ruhsuzluğu dilden sürçen, Anasonlu analiz kanunsuzluğu, Bir sevda gitti sessizce, Senfonik kapışmalar sardı kenti, Bir parça lezzet farkı damakta, /Bir parça oryantal teati, İlk kez sirk'te gördüm, Oksijene azot katan korkusuzluğu, Ayran gönüllü duygusuzluğu geniş zamanlarda, Ve şairliği, manifestosunda def çalıp oynatan, Güçsüzlüğü unutkanlığımın, Kaldı kanayan göçebe tarihimde, Protez dişli şeytani masumluğu, Teflon tavada yumurta, Dağınık bir mutfak,kaz tüyü bir yastık ve yatak, Birde kutupların soğukluğu, Kendi tarihinde yatar odanın anahtarı, Paslı geçmişten, Uğultusu sızlayan yürekte, Duru bir kadın nefesi gibi, /Japon Gülü, Pencere camlarında yağmur lekesi, Yanılgıda sirk telvesi, Yol alır mülkiyetin kervanları, Kendi lisanında yaşamaktır bekleyiş, Özleyişse denize akan ırmak, Bir yanımız sevda kalsa da, Bir yanımız tozlanmış bir-iki fotoğraf, Hep uzaklaşan vakittir hediyesi, Ayrılığın çıkmaz sokaklarında, Zamanla azalarak, Kör vadi'de beyaz bir Zambaktı aşk'a inanmak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |