Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
Kanun Güvencesinde Eşit Temiz'lere RUMİ 1425 HİCRİ 1431 MİLADİ 2010 DELİVİ OO1 Amerikalı Barışsever Gezgin Rachel CORRİE Gerekmezyan Mari Peri../... Kendi Cennetinden Gülümsemeye Devam Ederken.. İnsan Türküleri Müptelası Müzmin Deli... İnsan'a Uzak ve Soğuk Türkçü-lerden ve... İnsana güya yakın ve güya İnsan Sıcağı İslamcı Teferruatlardan bildiriyooorrr..! Bırrr..! Dıdıdıdııı..! Uuğuuğuşşuufgtsşşş..! Ne kadar da soğuk ve keskin ayaz burası böyle bee.h ts şşştszşt.! Hay a..! Buuuğğğhkkthhhah.! Hangi ülke lan burası.? Ihıııhğğhıııhkh.! Aklı olan durur mu lan burda.?? Abovvvvhh.! Bi de güneş ülkesi filan dedilerdi lenn.! Güneş ülkesi buraysa.. Cehenneme gideyim en iyisimi ben..! Hıdıddıddı.hht.! Ah Duvar Dibim.! En dibine kurban olayım beh.! Heh heh..! Cennet Vatan mış..! Sibiria bile burdan daha cennet lenn.! Şu kadar yıl gezdim dolaştım;soğukluktan ölene rastlamadımdı be..! Ah Hırant ah.! Ararat kadar anıt diksinler de mezarına.. Niyet bile edemeyesin mezarından kalkmaya.! Güvercinleri vurmazlarmış.! Peh.! Senin güvercinlerin hu çekmeyi bilmiyosa.. Ne yapsın bu "hu çeken güvercinleri yemleme derneği" gönüllü tetikçileri.! Ha.!? Ah avuçlarında güvercin yürekler beslemekten bıkmayan budala deli çocuk.! Cennet düşlemek en çok kime yakışırdı cehennemlerinde bile yaşaması çok görülen.. Bu hiç kendini yaşayamayan Salkım Hanım'ın Çocuklarından başka.!? Karin de beni arkadaş grubuna davet etmiş.. Davet bile gerekmezdi haberim olsaydı.. Davetsiz misafir olmaktan daha çok neyi severdi ki bu deli.? Yeter ki Aşk Olsun.! Aşk olsun yani.! ... ... Doğmamış çocuğa ad koyma babası bir özgün duruştan.. Kıssa manşetler ve hisse hachette ler.! * "Devlet önce İslamla barışmalı"..ymış.. -Barışır barışır hiç merak etmeyin.! Niyetiniz buysa niye barışmasın ki.!? Bir bez parçası(!)için ne diye başını belaya soksun ki bu devlet.!? Yerine devlet olmaktan vazgeçin; şappadanak öper ve derhal barışır bu devlet valla.! Ortak bile edebilir .. Hem bu cumhuriyeti kim kurmuştu ki.. Türkçü İslamcılardan ve Müslüman Türkçülerden başka.!? ** " Kürt Ergenekonu Var.! " mış. -İslamcı Ergenekonu yokmuy muş acep.!? *** " PKK Halkı Dinden Uzaklaştırıyor.." imiş.. -Halkın dinini din saymayıp bu halkı tekfir eden de kimdi acep onyıllar boyu.!? Bilen bilmeyen de zannedicek ki yakınlaştıra yakınlaştıra bi hal oldular da.. Şu lanet pkk yüzünden bi türlü gerçekleşmedi şu gerçek birleşme.. Çekmegilden çekiştirme itiş çekişlerle bi ben bilirim bu kafir dindarların neler çektiğini.. Bir de Çorumlu kızılbaşlar.! **** " Din; Asimilasyona Alet Edilmemeli.."y miş.. -Din başka ne işe yarar ki.!? Bu işe de yaramıyacaksa dini naapsın devlet.? "Diyaneti lağvet.!" diyen kaç islamcı çıkar acep.!? Lağvedilmesini isteyen islamcılar da.. Yerine kendisini koymak rüyasını gören islamcılardır helbette.! Ticarette dinden daha karlı bir alışveriş metaı görülmemiştir nihayette..! Tabbii.! Evvet yaa.! Asimile etme hakkı asla devredilemez bir hak oluptur kii.... Devlet bile olsa hiç farketmez abii.! Kesin harb ilan edilir yanii.! ***** " İslam; Devletin Yedeği Değildir.! " -Ya nesidir ya.!? Devlet patladı patlıycak..! Yerine ne koyacak ya bu islamcılar.!? Enternasyonalist okuyuşlardan bir-yedek- model çıkaramadılar.../..Ümmetçilik te buna dahil.! Milli-ci- Görüş ve Mukaddesallahu sırrahu-cu- okuyuşlar da zaten.. Devlete rampa herdaim yedek lastikler oldular idi. Turancı İslamist Okuyuşlar Turanda bile okunmuyor artık. "Türk.!" deyince "Türk değilim.!" diye tüyleri diken diken bağıran nice Özbek- Kırgız tanımıştır bu gözler. Bir Fethullahçı Model üretildi onu da islamcılar beğenmiyor.. İslamcılar.. Kendi dinlerine girilmedikçe kimseden razı olacak değiller galiba.! Ergenekoncuları çağrıştırıyorlar galiba.! Asıl sorunları da bu. Hiç kimseye hiç bi şekilde benzemek istemiyorlar. Kendilerine de benzeyemiyorlar ama ve fakat.! Ötekileri de bu hallerine bakıp onlara benzemek istemiyorlar ama ve fakat.. Dünyanın en huysuz ve en geçimsiz dinine dönüştürüldüyse bu din. Suç kimin ve kimlerin ve fakat.!? Özgün bir duruş için Özgün bir Durum t'arifi yapmak gerekmez mi idi ama ve fakat. Muhalifleri üzerinden kendilerini tarif etme yanlışlığından.. Ne zaman vazgeçecek bu islamcılar ama ve fakat. Kanaat önderlerinin bile neye kain olduklarına bile kanaat getiremedik ama ve fakat. Bedellerini ödettikleri mürid ve./..veya şakirdlerinden münezzeh ve müstağni bu hazretlerin.. Devlet çe bile muhatap alınmadıklarından bahisle.. Neyçün kime ve ne adına şikayette bulunduklarının ne maksada binaenliğini anladık ta.. Hangi murada mukabil surette ve sebeb-i hikmette mızmızlandıklarını da anlayamadık ve fakat. Kendi müntesib ve tabi teferruatlarını muhatap aldığına şahid olunmamış bir kanaat önderliğinin.. Devlete muhatab olma arz ve talebini de anlayamamış olduk böylece ama ve fakat. Kendi kurucularından oldukları kar amacı gütmeyen; insanı amaçlayan dernekleri de bir süre sonra. Kafir ilan edip devlet karşısında niçin yalnız bıraktıklarını da anlayamadık ama ve fakat.! Halifesi yahut imamı yahut devlet başkanı yahut dernek-vakıf başkanı olmadıkları… Hiç bir sosyal yapılanmanın. Uyumlu bir sosyal üyesi olamayacakları hususunda kendilerini kanıtlamış bu a-sosyal kanaat önderlerinin. Bu devlete neden ve ne rızası için saldırıp durduklarını da anlamış olabilmeli değilmiydik ama ve fakat. Hep yönetmeye talip ve hep sevk ve idare hırsıyla yanıp tutuşan şu bir tür islamcılar.. Yönetişme'nin esaslarına dair ne zaman bir fıkh üretme niyetine sahip olacaklar ve fakat. 1350 senedir bir yaraya merhem olduğuna şahit olunmamış imamet ve hilafet teorilerinin… Söğüt Gölgelerinde sinek avlamayı marifet belleyen şu kanaati meçhul, önderliği mevhum.. İkiz Kule silahşörleri.. Yüz yaşına ancak baliğ olmuş yeniyetme bir demokrasi ve.. Oldukça genç ve halkının acemisi hümaniter bir liberalizme söğüp sayacaklarına.. Ne deyip ne demediklerine iyice bir kulak verseler de ve fakat.. Tarih; sırtlarına yapışmış ağır bir yük ve.. An; geleceği görmekten acizleştirmiş ucuz mu ucuz basit mi basit.. Tüyden hafif bir at gözlüğü. .. .. Kendine doğrudan doğruya İnsanı muhatap alan bir Allah ve. Doğrudan doğruya İnsana kucak açan ve onu sarıp sarmalayan beliğ mi beliğ.. Bir Din-i Mübin..! İnsana mahrem-İnsanlığa haram kılındıysa.. Suç kimin.? Beğenmedikleri Hacı Bektaş kadar bile fıkh etme yeteneği gören varsa bunlar da .. Bana da söylesin gelsin de.! Mevlana “gel..gel.!” dedikçe bunlar siktir çekmeyi marifet bellediler de.. Adını da devrimci İslam filan koydular.! Pehh.! Duruşa bak beeh.! .. .. İslamla barışması gereken birileri var sa.. Onlar da İslamcılar olsa gerek. Tasfiye ede ede vasıf bırakmadıkları şu şimdi bir kuşa benzedi işte dininden.. Tiz el ve eteklerini çekip. Önderlik mönderlik taslamadan üstelik. Vasati insanın vasati dostu olarak.. İnsan içine karışsalar iyi olur diye düşünmekteyimdir Şimdi-lik ben. Delin-iz. (bazen oluyol böyle..R ‘leri L Yazıyo bu kılavye..) Aşk’a dair konuşmaktan alıkoyan ne varsa.. Cehennemin dibine girsin diyor vee.. En deli-n sevgilerimle en pislik saygılarımı arzediyorum.. Hörmetli kaarilerim ..! Eşit temizlerden aarilerim.! Wesselam.! Not: Face Book’ta O’nun aşkına ve O’nun için seçtiğim güzellikleri izlemek isterseniz.. Buyrunuz efendim.! O’nu izlemekten ve O’nu dinlemekten vazgeçmeyiniz efendim. Gracias MUCKhasos adios heyy.! Yaşasın caos ve cosmos arasında yatay sarılıp sırnaşmalar eyy.!! Ha ha haaa.! Aşk istiyor bu hırsız aaşşkkk.! Ho ho hoo..! Ulan dr.Sallasoo.! Bu Suzy’i vermez se ya bu albay şu bizim Tom’a.! Ne olur dersin şu bizim çocukların hali haa.!?’ Hıck.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |