Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
gider linci darına dek ağır bir mahalli baskı meyhanesi barına dek arkası gelmeli asıl bu henüz ikinci fasıl bir hamamda herkes mesul haya namus arına dek şamar iner enselere bindirirler cemselere varme sırrın kimselere kaynanası karına dek akşam güneş batıverir toz dumanı katıverir polis amcan atıverir karşı tren garına dek doğru git düz yolu şaşma sen sen ol sınırın aşma geri çekil pek yanaşma bir soğanın zarına dek akülerin üstü otur biri fazdır biri nötür giderken yanında götür arabanın farına dek yakın zaman gerek çekap acı acı çalar pikap uzun saplı küreği kap yetişirsen fırına dek tual misali ak akta ağrılar zonklar şakakta şimdilik eğleş sokakta sonra tırman kırına dek kimin için çalar çanlar kul tecrübe ile anlar baş aşağı süzülür kanlar pörtlek gözü buruna dek harcın varmı yapısında sen vitamin hapısında ecel her an kapısında belki çıkmaz yarına dek çarpar kafa başı yalar şişe şişe şampanyalar sanat sever kampanyalar kirvem bizde varına dek kabir arzu ereğinde olsun kazma küreğinde acı saplı yüreğinde hiç sönmedik harına dek al eşeğin sür niğdene bal iyi gelir midene şifaysa yemeyi dene ayva ile narına dek yeni mezun dişcilikten çakmaz kebab şişcilikten hele başla işcilikten çıkarsın rus çarına dek..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |