Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
gönül bahçemiz tüm sümbül menekşe ek kilitleme şahsın arkasına mahsen alem bir görsün kalem ne şüphe ne şek maşakkatli yol oldurur armudunu bırakma ar haya hicabın udunu nadiren yersin sen tavuğun budunu kadim kim kor altına kuş tüyü döşek Şirin'in öç alınmaz içi kinlesin öyle bir vur ki gürzünü dağ inlesin yad etsin seni nesil sesin dinlesin edebi metinleşelim şiirleşek aşı ver engeli damarda kan deli akar.. mücadele et torun dedeli alaman usulü öderiz bedeli ayrı yöne gidelim sonra birleşek habire ıslar üstü kayık takaların hayali bu o su satar sakaların pasak içre hem şu gömlek yakaların yıka yağmur ile kim ister kirleşek kırmızı ışıkta olma yola nazır otomobil çiğner ve kökünü kazır oturduğu evin alt yapısı hazır medeni kentli olalım şehirleşek belediye kosun rögarına kapak gözü aması var yahut saçı ap ak gece karanlığı niye dibe sapak abesle iştigal sokak nehirleşek mahir usta döşesin bordür taşı basınca üstüne sıçrar adım başı ağulu aş içip akar gözün yaşı niçin keder denizi gün zehirleşek hem neden üzerimi çamura bula şoförlüğü bil al yanına pusula yakalarsan yularını tutup sula ki önüne çıkar olursa eşek şairim alemi hep değil süt beyaz zeval gelmesin sana ederim niyaz vatandaşın sorunu sen üşenme yaz ders almayan bağra yesin mermi fişek..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |