Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
bazı gün sıcaksa bazı ayazdır yazdır şimdiden sen Müge'n Ceyda'nı mektep yap her sokak köyün meydanı muhtacız bireyden mesul ukule utanç abidendir bir sulukule balık gibi kayıp evleri kayıp etmeniz.. dozerle yıkmanız ayıp sayı bağlamında madem ondular nasıl beşe iner gecekondular Jökont'u hatırla bu hanım satır başa yemiş türü hal anımsatır satır başı burda açıp parantez Vinci'yi dava et varsa paran tez ezgin kadın yüzü Mona lisa'ya vermiş usta tezat ressam İsa'ya bizim isa tamam röprödiksiyon çalışır taklitçi ama diksiyon var herifte bir dil bağlar adamı orası karamı yoksa adamı bilmeden natürmort resim alırsın çizdiği tiplere hayran kalırsın ezgin değil mesut hep şen çingene mançuryadan.. capon.. moldav çin.. gene.. .. bir romanya taraf.. mutlu insanlar yüz ifadesi net entel cins anlar bizde ki karamsar mutsuzdur neden ızdırap içinde döner turneden medeni toplumlar bir kara şopar deseler bunlara kıyamet kopar hıyanet bilmeden cennet vatana sahip çıkıp cama taşlar atana haddini bildirir bir yüz akındır sana kardeşinden bile yakındır ya kındır bıçakı gayrı taşımaz ya bıçak der.. ''- kanlı yaşım az dökülmedi..sanmam bu beni taşır..'' meskenin mapus dam git cüzdan aşır fikrine saplı bu muzdarip garip fırlar.. korkusu yok giyotin dar ip dar sokak keser ön kıstırır seni iner keser sapı hızla enseni öper.. anma yıkım lafını bile affını rica et git özür dile aidat ödemek dahi zorlanır yazık toplu konut daim horlanır korlanır sanma bu ateşin mutat yanacak tez var az daha odun at iade et yine eski katını mutlu kıl erkeği ile kadını adını ezberden bir soluk ile rahmetle anacak o sulukule..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |