Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
gerilen tel misal düzelmez alem bilicen biraz bu işin kitabı hakiki çikita muz almaz alem kızarır yüzlerin başında elek kazara aşağı salmıyor felek fakirin lokmaya uzanır bilek soğan ekmek ile tuz almaz alem alkışlar şaire onlayn anında gençliğin ateşi kaynar kanında ecik çikolata versen yanında fiskiyi sek içer buz almaz alem ucuz değil fiyat yapıldı zam ya şiirde çıkar az bezelye bamya boşuna verilmez fiziki kimya felsefe mantığı baz almaz alem şaşalı reklamlar sergiler sucuk esasen giymeye yok iken gocuk sancılar içinde kıvranır çocuk sırtını sıvazlar gaz almaz alem bu alem yuvarlak olmuş abi be muhteşem ivmeler müthiş cazibe bazı bir görünmek lazım tabibe öksürük hapından az almaz alem mısralar peşinde ömrün ki ahir kendini yorma pek gardaşım tahir pencere temizlik olmalı mahir kirlenir camından toz almaz alem manav vijdanına bırakma gafı çürük sebze en ön doldurmaz safı caz yapmayıp kısa kesmeli lafı suskunluk elzemdir söz almaz alem elemle şairi melodi verir kebab olur yürek mum gibi erir mananın ummanı farkına varır derine dalma pek göz almaz alem a zalim doldur ver bade içekte olması var idi şimdi göçekte ışık parlar gece ateş böcekte her yanan ocaktan köz almaz alem kızarmış bağra bas gülü güldeni sağlama yap tekrar topla eldeni ziyaret ederek şehir beldeni fakirin mahalden kız almaz alem yav uşak! tüm silmiş geçen gün lavuk forumdan yazımı yok başın kavuk karşılık mutlaka gelecek tavuk çıkarsız yolmaya kaz almaz alem en fazla bulacak iki tankeri gözyaşın sileyim getir süngeri kaldırman abestir bükmeli geri dik duran kafadan haz almaz alem elinden bırakıp mızrabı ozan sen bana hep pekmez ver kazan kazan her zaman makbulmüş kış ile hazan mevsimden pek bahar yaz almaz alem..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |