Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
umrundamı gurban ister bit urban harbiden hiç aklım ermez bu işe kimi rahibe der kimi fahişe başına takarmış bu tür örtüyü ne başkası görsün ne sen gör tüyü bitmemiş yetimin gaspet hakkını türbanla bıçak üst artıp tak kını nitekim unutsun vatandaş açlık gibi dert kederi başında taçlık din türü unsuru reyting uğruna ısıt getir sık sık islam nuruna nail olmuş halkın arası nifak tohumları saç kur tuzağını fak afakı beşerin hepten karanlık ayağı kaydırır karar bir anlık mektebin kapıdan çevir bireyi çözüme kavuşmaz uzat süreyi sureyi ayeti bırak bi yana bak kendi halinde ülke viyana insan haklarına olan saygıdan tedirgin olmaz pek başın yaygıdan buyur eder seni alır içeri bizde ise tersi döver biçeri harman eder laik atarak saplar daimi travma kurtarmaz haplar mezhep ayrılığı benzeri unsur enel hak diyerek tepende Mansur yetişen kurtarır viran yıkıntı milletin içinde bitmez sıkıntı takıntılar güya bağımsız yargı dilersen dikelim bu alan kargı kamış veya sazlar gelecek yazlar bakarsın bu sorun tükenir azlar bezginlik bıkkıntı oha olmalar takriben her sahur yenen dolmalar en derin hançeri mazlum biçare sayeniz yemekte bulunmaz çare ya hepten giyilsin ebed ezelim ya soyunak tümden çıplak gezelim velakin kavuşsun gayrı çözüme gitgide başladı batar gözüme Erguvan çözmesin kimse çözemez İskender düğümü kılıç kesemez esemez gönderip sövme zatıma objektif kalmışım kızım fatıma her efrad hakkını bende isterim demokrat misterim hepsi sisterim.. ( sister: kız kardeş..)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |