Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
çatala uzatıp tombul bilekler tatlı bir haz sarar ağzı dilini aşk ile yenilir altın çilekler dün gece tattım bir mezarım sengi üstüne yaz bunu '' nerdedir dengi? '' göz alır pek canlı yaldızlı rengi sarıya çalınır altın çilekler ülkemiz bu taam madem ki vardı hiç haber vermezler vakitmi dardı cahilce düşünüp kaf dağı ardı efsane sanılır altın çilekler ince dert hastalık onla korunun gün boyu yemeli dede torunun küçülüp kaybolur pek çok sorunun ortadan bölünür altın çilekler bir lokma ekmeğe muhtaç dizlerin şehire göç etmiş bomboş özlerin zatını yemesek bilmem gözlerin ne ile silinir altın çilekler şanına yaraşır yemeğin harcı burnunda tütüyor hep burcu burcu çiftcinin birikmiş pankaya borcu ödenir bilinir altın çilekler istikrarlı çözüm sunma sen hiç el bazı gün adana bazı gün içel her nevruz yapılır kanlı bir reçel iştahla banılır altın çilekler istihdama katkı ufak bi parsa kur termik santrali parselle arsa üzülmek ne fayda kaderde varsa madene salınır altın çilekler hemşerim esasen memleket altın hesabı sorulmaz yenilen haltın zayıfla ekleyip arpası maltın incecik kalınır altın çilekler felaket giderdi macunu mesir bu millet şu huşu elinde esir dağıtır uykuyu mutlaka tesir etkisi bulunur altın çilekler sınavda bırakır kimi gencini sağ sola feryatlar alır hıncını damarda ayarlar kan basıncını nadiren yanılır altın çilekler bazı gün susatır yenilmez çağla okyanus ötesi kadar bol ağla vücudun su kaybı ye fayda sağla haricen alınır altın çilekler kocaman bizim ki içleri geçik hormonlu yetiştir yerli bir kaçık zorunlu ithalin kapısı açık mecburen yolunur altın çilekler uzayan davanın dosyalar durur pençeler ensende haklı bir gurur açılır penceren ay şavkı vurur mehtabı dalınır altın çilekler yiyin efendiler bu meyva sizin yukarda mevla var gerekmez izin içerde barınmaz kasavet hüzün vasıta kılınır altın çilekler bu meyva efendi hayat dalları yemeden nasıl tat türlü balları tüketim toplumu toplar nalları halları nolunur altın çilekler ön yargı tadını etmeyin şef ret yoksa bunun yeri alacak nefret içine katılsın bir parça gofret sofrana sunulur altın çilekler..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |