Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
isterse yüzek alkanı her zaman inmiyor Gül'üm tokadın yüze kalkanı ülkenin güneşi şemsi buğulu gözlerin nemsi davetli herkese hamsi malesef bize kalkanı sakalın var deyü hafız batıya göre tuhafız istersen devrim muhafız garibe füze kalkanı viva la ripuplika açlıkla boğuş afrika öykü pehlivan tefrika görülmez düze kalkanı muzır araya gireli mazi sebeb iç pireli muhalif olurmu eli? elifin cüze kalkanı izaha izan yetmiyor hüzünü derdi bitmiyor sergile kabul etmiyor götürsen müze kalkanı biz bunu almıyak mersi siz dışlan arabı persi van minut elinin tersi yiğidim rize kalkanı bir başa nası yaşarız el etse yine coşarız hayalin peşi koşarız boşamı vize kalkanı kazası sıklık dayakta kırılır bacak kayakta bakarsın yarın ayakta şimdilik dize kalkanı kalkana gel ey vatandaş yurdumun medyası yandaş bir ayar çekilse gardaş eksilmez ize kalkanı fakirem sakın sözünü okura verme hüzünü kimisi saklar yüzünü makbulmü? .. gize kalkanı.. * viva: yaşasın * la republica: ulus millet.. (bknz: nation.. neyşın..) abd başkanı obamanın röportaj verip.. natonun.. yüz milyarlık dolarlık.. aç yoksul ülkelere yönelik füze kalkanı tür porojeyi ballandırdığı italyan millet gazetesi..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |