Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed |
|
||||||||||
|
aşklardan önce öğreniriz ayrılıkları rakamlarla ifade ediliriz resmi tutanaklarda rey sandıklarında bölüştürülürüz tasnif için toplanırız hanesinde ölebilirlik listesinin yani biz nasırlı ellerinden estetik türevlenenler yani biz dumanaltı hanelerin miskin müdavimleri ölünce toplu ölenler ricat gecesi sakinleri biz ..! Balık istifi otobüslerde denense de sabrı isyanımızın şüpheliyizdir her an isyan edebiliriz paranın ve ihtişamın ehram hesaplarında bu yüzden adlarımız topluca ve soru işaretleriyle birlikte geçer oysa uysalızdır kasaba sığınmak için giden bir koyun kadar uysal ne birey olma bildirgeleri ne afyon ne eter kabaran iştahamızı mesela bir vitrin camı bile karşılamaya yeter duyguluyuzdur sonra ah o veda sahneleri veremli jönler! kör artisler! aşkı için kuru ekmek yemeye razı olan zengin çocuk ah! ah o fakir kız! kötü yola düşen kız ah! dayanamayız hemen ağlarız dolar ve boşalır fuhuş evleri bizlerle biz en çok düşürülmüş kadınlara ağlarız ki nakittir gözyaşlarımız bütün simsarlar bilir ki bütün zevkhaneler viranhanelerimizden türevlenir aynalara bakar ağlarız terimizden beslenir şehir pranga kusar suratlarımıza polisler cop gösterir kaçarız kuytularımıza sarı ampullerde yanar hülyalarımız ipoteklidir ellerimiz yüreklerimiz ve rahimlerimiz gökdelenler çalınır takvimlerimizden çıldırır bize ait saatler eksilir bir yanımız ve bütçe hesaplarında şevketlu devletimizin, geleceğimiz çekilir dara aksimiz halsiz düşer sulara Biz haz sürgünleri, yaşamak yasaklıları biz saydam tasmalı çağdaş köleler doğum kontrol araçlarının kaçkın çocukları Polyana'nın üçüncü hamur kopyaları biz bir büyük hapishane de yaşıyoruz hepimiz mahkum biz! gardiyan biz! hapishane biz!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |