Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
aşkınız, size güzel şeyler vaadetmez, siz isterseniz güzel şeyler yaşayabilirsiniz. yani size bağlıdır ilişkinin gidişatı. en başından ilişkinizi “seninle ilişkime ciddi gözle bakıyorum” şeklinde kalıba sokmayın. sevdiğiniz insanı anlamak, dinlemek, ona değer vermek ilişkinizi şekillendirir. siz kelimelerle şekile sokmaya çalışmayın aşkınızı. bu hem ilişkinize zarar verir hem de karşınızdakini siz istemeden ve farketmeden baskı altına alır. en güzeli, en doğrusu anı yaşamaktır. zaten uyum sorunu yaşamıyorsanız, o ilişki uzun sürer. kendinizi ve ilişkinizi kalıba sokmayın. yapmayın bunu. aşk, sürekli tazelenmeyi bekler. zira tazeleyemediğiniz aşkınız, bir süre sonra tekrarlamaya ve ilişki içinde sıkıntılara neden olur. aşkınızı tazelemek için, farkında olmayı öğrenmelisiniz. aşık olduğunuz kişideki ufacık detayları farketmek, gerçekten sizi ve sevgilinizi heyecanlandırabilir, şevke getirebilir. aynı şekilde, sürpriz yapmak ve şaşırtmakta aşkınızı taze tutabilir. bunları ilişkinin her iki tarafı içinde söylüyorum bak sadece senin için değil. zira bahsettiklerimi ilişkide bir kişinin yapması gerçekten yorucu ve şevk kırıcı olur. çok görüşmek, aşkın ömrünü tüketir, bilin bunu. elinizde görüşme imkanı olsa dahi, çok sıklıkla görüşmemeye özen gösterin. birbirinizi özlemek, aşkınızı canlı tutmaya yol açar. özlemek, bir ilişkiyi uzun ömürlü kılar. uzun mesafeli ilişkilerin bu denli uzun sürmesinin nedeni, az görüşülmesidir. her an yanında olduğunuzu hissettirin. bunu karşı tarafı boğmadan yapın, sıkmayın. kıskançlık denen duyguyu, eğer fazlaysa bünyenizde, törpüleyin. eğer törpüleyemiyorsanız bunu sevdiğiniz kişinin aklında sizde ona dair güven problemleri olduğu yönünde soru işaretlerine sebebiyet verir. güvenin aşkınıza, bunu hissettirin. en ufak problemleri dahi konuşun, çekinmeyin bundan. saklamayın, gözlerinin içine bakın. itelenen ufak problemler birikerek bir dağ şeklinde karşınıza çıkıyor ilerleyen zamanlarda. öyle büyük tartışmalar genelde bu tarz içinize attığınız problemlerin fitillemesiyle meydana geliyor. tecrübeyle sabittir. öpün, dokunun, saçlarını ve yüzünü okşayın. ona var olduğunu ve var olduğunuzu hissettirin. aşkı ufak dokunuşlar heyecanlı ve daha çekici kılar. sınırını bilin bunun ama şimdi olan var olmayan var. yapmayın öyle her yerde. vee, bir gün biteceğini bilin. zira her aşk, her birliktelik sonunda ayrılığı tatmaya mecburdur. bilin bunu. yüzün düşmesin bence, öyle yani, gerçekten bitecek bir gün. sana aşkında mutluluk, acısında da sabır diliyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Caner Almaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |