..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Burak akın




20 Ekim 2011
Güneş Rahmet Buyurmuyor  
Burak akın
Gece üzerine methiyeler düzerken içime bir ürpeti çöktü. İrkildim ve kulağımı jilet misali bir tıslama yalayıp geçti. Boynuma doğru kavislenerek büyük üstad* dedi ki ..


:AICF:
Gündüzün aşifteliği her an yüzünüze vurmakta, ve güneş ışığı beni olduğumdan daha çirkin göstermekte ondandır ki gecenin lütufkarlığına sığınmam. Tıpkı bir baykuş, yarasa misali.
Ve bir yılan olur gece, hışırtılar içinde koynuma doğru süzülür. Soğukluğu bir ölümcesine üzerime yerleşir. İmgesiz ve berraktır. Her şey olduğundan daha gerçeksi görünür. Bana yüzyılların şiirini söyleyerek hameln'liler gibi ıslığıyla peşine düşürür beni, bir gece türküsü mırıldanarak takip ederim.
Gece yalnızlığın başrollerindendir. Duygular daha bi pasifleşir.Petrol siyahında kaybolan gözler gibi olur kalpler. Kara şirinler, mavi gargamel gibi.
İnsanlar zamanı kurcalar, daha fazla çalışmak, boyun eğmek, yüz vurmak için. Güneş rahmet buyurmuyor, aya sığınıyoruz.
Yalnızlık insanın ulaşmak istediği en büyük değer, her şeyinizi kaybettiğinizde ona varabiliyorsunuz.
Gece üzerine methiyeler düzerken içime bir ürpeti çöktü. İrkildim ve kulağımı jilet misali bir tıslama yalayıp geçti. Boynuma doğru kavislenerek büyük üstad* dedi ki : " Öğüt vermek için çok toysun, fakat yazılanlara inanmayacak kadar da zekisin. "



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yitik Yazar Tortusu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Holowitz'le Aşk Güdüsü
Yalnızlığımla Çekişmeler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gece Ertesi Bilineni [Şiir]
Öğürmek Üzre [Şiir]
Bazen Bilinmeyene [Şiir]
Saks ve Bilindik Kimse [Şiir]
Puzo'ya Ateş Uzatırken Ben [Şiir]
Cenazesinde İmgelerimin [Şiir]
Bertarafın Misillemesi [Şiir]
Müphem Vicdan Bir Ölmüşlüğün Batımında [Şiir]
Afilli Bir Uyanış [Şiir]
Vandal [Şiir]


Burak akın kimdir?

Kimse gerekli değildir.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burak akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.