..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > Mudarkeş KANIK




13 Kasım 2002
Yakın Gençlik  
Mudarkeş KANIK
Anlatırken tekrar yaşar insan unutulmazlarını. Ve hep yakındır gençlik, dinleyen varsa...


:BIGD:
     En çok tesadüfen başlayan aşklardan hoşlanırım. En güzelleri onlardır. Çünkü tamamen yeni bir insandır karşındaki ve ne o senin tanıdığın kişileri tanır, ne de sen onunkileri tanırsın. Daha önce yapılan hatalar yoktur kayıtlarda ve sıfırdan başlanır tanışmaya.
     Bitişi bile keyiflidir bu aşkların. Herkes bir anda kendi yoluna kaldığı yerden devam eder ve istenmediği sürece çakışmaz yollar. Yoktur yani işkence veren kısımları. “Eski sevgilim ve en yakın arkadaşım beraberler” diyerek devirmezsiniz kadehleri büyük ihtimalle. İstenirse arkadaş kalınabilir tabii ki ama ne gereği var. Anlamsız bir çıkmazdır “eski sevgiliden yeni arkadaş” yapma eylemi. Ya alevlenirse küller, tek taraflı olarak?..
     En sevmediğim aşklarsa; mecburiyetten bitecek olanlardır. İnsan gözü kapalı dalar mı aşka? Süründürür adamı yaz aşkı. En güzel günlerin beraber geçmiştir ve o güzel günlerin bittiği yetmiyormuş gibi, sevgilin de yoktur artık. Eve bir gelirsin; hiç zaman geçmemiş gibi bile hissedemezsin. Keşke tatile çıkmamış gibi hissedebilsen ve buruk kalbini görmezden gelebilsen... Alkolik yapar insanı; mecburiyetten biten aşklar. Ama onlar da çabuk geçer...
     En çok korktuğum aşk ise; komşu kızıyla yaşananlardır. Hem gereksizdir, hem de tehlikeli. Gereksizdir, çünkü; başka kız mı yok? Tehlikelidir, çünkü; evlendiriverirler adamı. Hiç gereği yoktur yani bu tarz ilişkilerde bulunmanın. Kaçamazsın!
     Bilmiş bilmiş konuştu adam bu konularda. Arkadaşlarıyla içiyorlardı ve muhabbet uzadıkça uzadı. Derin ve zevkli konulardan biriydi konuşulan ve en yaşlılarıydı anlatan. Kadınları iyi tanıyordu ve taktikler veriyordu genç dostlarına. Biraz daha anlattı, rakısından büyükçe bir yudum aldı, saatine baktı, “ben kaçayım, yengeniz almaz yoksa eve” dedi ve gitti. Gençler gülümsedi...


MsK



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Duvara Mektup
Vakitsiz Duygular
Bir Kadın
Gülen Adam
Boş Sandalye
Nerden Nereye
Kukla
Düşünmemek Lazım
Sonbaharda İlk Bahar
Ağladıkça

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Saçlarımı Okşa [Şiir]
Bunların Balataları Yanmış [Deneme]


Mudarkeş KANIK kimdir?

Aşkın olmadığı yerde; su olsa, hava olsa kaç yazar. Boş bir kalple ne kadar yaşıyor sayılır ki insan?. . Hayatta kalmak değil, yaşamaktır zor olan ve insanı en çok korkutandır hayattan değil, yaşamdan "kopartılmak". . .

Etkilendiği Yazarlar:
....


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mudarkeş KANIK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.