..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > osman demircan




19 Mart 2012
Çocuğum  
osman demircan
Vallahi ne isteğimle dünyaya geldim ne de isteğimle çocuk oldum ve en kötüsü ölmeyi de istemiyorum ve yine bana kimse sormayacak. İşte kimse bana neyi isteyip neyi istemediğimi sormadığı için hala çocuğum. Ve hayat bir oyunken nasıl büyüdüm diyebilirim.


:AFJH:
Vallahi ne isteğimle dünyaya geldim ne de isteğimle çocuk oldum ve en kötüsü ölmeyi de istemiyorum ve yine bana kimse sormayacak. İşte kimse bana neyi isteyip neyi istemediğimi sormadığı için hala çocuğum. Ve hayat bir oyunken nasıl büyüdüm diyebilirim. İşte bu yüzden hala çocuğum ve bu yüzden her şeye yeniden başlıyorum. Ve sonra yine çocuklar gibi ağlamaya başlıyorum. Eğer gelecek bana kucağını açmazsa, gözyaşlarım sanki hiç dinmeyecek gibi. Gelecek benim gerçek annem, o bana kucağını açarsa bir öksüz gibi gezmeyeceğim dünyada.
Gelecek bana kucak açıyor. Bu yüzden şimdi çocuklar gibi şenim. Her baharda güller, çiçekler ne isterse ben de onu istiyorum. Biraz güneş, biraz su ve temiz hava istiyorum hayattan. İşte o vakit gelecek, bana dünya bahçelerinde annelik edecek. o zaman gelecek bir anne olacak ve zamanın memelerinden beni besleyecek. Bana salıncaklar yapamazsa da, geleceğin kolları bana yetecek. Yeter ki günleri, haftaları birer süt dolu çanak gibi önüme koysun hayat. O zaman kaşık aramayacağım. Lıkır lıkır içeceğim günleri ve geniş zamanları. Yeter ki gelecek bana annelik etsin. O zaman neden korkayım ki hayattan. Bir geleceğim olsun anne gibi merhametli ve sıcak.
Bir gerçek de var ki benim çocuk olmadığımın kanıtıdır. Bir tatlı söze, bir şekere inanmamaktayım ve en önemlisi de şunu bilmekteyim: Türkiye'de sistem o kadar güzel korunmakta ki vatandaş anlamadan. Türkiye'de ekonominin asıl amacı herkesi yerinde tutmaktır. Altının, petrolün, bilet fiyatlarının, araba fiyatlarının en önemlisi de ev fiyatlarının dengede tutulması ön şarttır. Şöyle düşünün; ev fiyatları düşerse ne olur? Beğenmedikleri Allah'ın Kürt'ü gider Bodrum'dan, Marmaris'ten, Şişli'den, Bebek'ten, Etiler'den ev alır. Böyle olursa da oradakilerin huzuru kaçar. Türkiye'de ekonomiye ayar çekilirken aslında halka ayar çekilir. Bir düşünün ev fiyatları neden bu kadar pahalı? Çünkü Allah'ın Kürt'ü ve Laz'ı her yere yerleşemesin diye. Hiç dikkat ettiniz mi? Neden Nişantaşı'nda, Etiler'de, 4. Levent'te, Kuzguncuk'ta hiç gösteri olmaz. Neden oralarda kimsenin canı yanmaz? Ya halk otobüsleri ya da duraklar ateşe verilir. Neden Abdi İpekçi Caddesi'nde hiçbir şey olmaz? Türkiye'de ayar halka çekilir ve acılar da halka çektirilir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gelecek kümesinde bulunan diğer yazıları...
Al Beni Sen Kurtar Anne
Hayat
Umut Denizinin Ta Orta Yerinde
Çağır Beni Hayat
Türban Sorunu Nasıl Çözülür
Ah Bana Korku Ne Acılar Yaşatır
Soyunmalısın
Mutluluğu Duada Arıyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.