..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Cem Mahlas




13 Temmuz 2012
Hüsnü Bakkaliye’nin Kızı Aliye  
Cem Mahlas
Bir gün yazar aşık olduğumu yazdı, ben de aşık oldum.


:AIJB:
Hüsnü Bakkaliye’nin kızı Aliye
Yatmasına daha çok vardı ve o paketteki sigara sayısını biliyordu. Paketteki sigara sayısını biliyorsaniz, o sigara size yetmeyecektir. Sigaranın yanında, bir kahve olsa ne iyi olurdu diye düşündü ama yazar sigara ile kahveyi bir araya getirmeyecek kadar klişelere karşıydı. Onun için sigarasını, kahvesiz içmek zorunda kaldı ve yazara ağız dolusu bir küfür savurdu. Yazar da ona küfür etti. Karşılıklı küfürleşmeler, birbirlerini itekleme seviyesine gelmeden, okur girdi araya, ayrıldılar. İkisi de çok sinirliydi. Sinirlendiğinde alnındaki damarı, süveyş kanalı gibi belirginleşiyordu. Hayko Cepkin'den bir "Ölüyorum" dinleyeyim en iyisi dedi. Youtube'a girmek icin internet tarayıcısını açtı ama karşısında borcunuzdan dolayi … TTNET yazısını gördü. Bu ne saçmalıktı şimdi. Şu dakika mi kesmişlerdi. Ttnet'in saati yoktu. Kafasına göre kesebiliyordu. Sigara yaktı bir tane daha. Yazarın sesini duydu kafasının içinde. Yak, yak da gör gece ne içeceksin bakalım.
Yazara tekrar sinirlendi. Ne vardı sanki yeteri kadar sigarası olsaydı. İki tuşa basmak zor mu geldi? Ama yok! Paşam hikayeyi buradan kurgulayacak ya!
Yazar cevap vermeyince daha da sinirlendi. Sabah sigarasını almak için gittiği bakkaliyedeki kız geldi tekrar aklına. Hüsnü bakkaliye’nin kızı Aliye. Daracık elbisesinden tomurcuk vermiş memelerini düşündü. Ne ayıptı doğrusu. Gençken okuduğu bir romanda; giysileri, dünyası ve aklı daracıktı diye bir cümle okumuştu. Çok sevmişti. Tam Aliye’yi anlatıyordu. Yazarı kimdi? ..ski’li bir şeylerdi diye düşünmeye başladı. 15 dakika olup bulamayınca, yazar Bukowski be sığır bunu herkes bilir dedi.
Tam yazara tekrar küfür edecekti, yazar “Hey adamım, lanet olası aklını başına devşir okuduğun romanlara benzemeyen bir hikaye yazıyorum burada ve uğraşmak istediğim en son şey asi bir karakter.” dedi. Yazarın bu çıkışı karşısında boyun eğmesi gerektiğine kanaat getirdi. Tekrar Aliye’ye yoğunlaşmaya başladı. Sonra birden durup yazara döndü. “Ulan noktalama işaretlerini götüne mi sokacaksın kullansana dedi. Yazar; “Yeni bir akım, yeni bir tarz oluşturmaya çalışıyorum lanet pislik. Sesini kes ve yazdıklarımı yapmaya devam et!” diye tekrar fırçayı bastı.
Aliye’ye yarın açılacaktı. Aliye’nin de ona açılmasını bekliyordu. Her türlü açılıma razıydı. Bu düşüncelerle boğuşurken sigarası bitti. Yatmak için kendini zorladı ama o kendini zorladıkça uyuyamadı. Yatakta bir o yana bir bu yana döndü. Yazar benimle taşşak geçiyor diye tekrar sinirlendi. Tam yazara dönecekti ki uyuya kaldı.
Sabah kalkıp doğru Hüsnü bakkaliye’ye gidip sigara almak istedi. Aliye oradaydı, “Aliye bir paket 2001” dedi. Aliye sigarayı verince de sordu; “Aliye benimle yaşar mısın?
Aliye durdu ve cevap verdi; “Çocuklarım olmadan asla!”



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kallavi Meyhanesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Giden Adam [Deneme]
Ara - Besk [Deneme]


Cem Mahlas kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cem Mahlas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.