Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Paylaşmaya kıyamadığım yalnızlığım emrine amade Hüzün esmeğe başladığında bir gece yarısı odanda Üşümemek için çek üstüne örtün… Ağlamaktan çekinme, ağla, ağla, açılırsın, alışkın buna benim yalnızlığım. Elleme, değsin göz yaşların elmacık kemiklerine Yanakların elma şekeri kıvamında allansın Boyası silinmeden daha, bir derman bulunur derdine; her gün açımı mutlaka yeniden umutla başlarsın… Kazandıklarını koydukça kaybettiklerinin yerine hüznün de telafisi mümkün! Yeterki müsrüf olma harcarken kazandıklarını! Tasarruf et ki, elinde kalsın bir şeyler; yoksa, işte böyle yalnız kalırsın. Zaman kötü, bir kıymeti kalmadı aşkın. Bir lahzalık mutluluğa bir çuval dolusu aşk harcarsın. Kendinden verdikçe, ne varsa elinde avucunda tükenir para misali. Bağlılıkların pamuk ipliği iledir, Denize düştükten sonra sarılabileceğin yılandır. Hayatın boyunca daha berbat bir film izleyemezsin. Benim yalnızlığım benden değil, arabesk şarkıların bir türevi, dokunmasın yüreğine… Gereksizce dağları aşıp aramana gerek yok zaten uğrayacaksın istemeden yalnızlar kavşağına. Tek değilsin Her yalnızlığın bir sahibi var o kalabalıkta Ara bul beni, ömür dört mevsimlik bir kısır döngü… Kaderim bir karışlık alnımda yazılı Toy yüreğimde saklı alın yazım alnımdan Kaptırma kendini dünyalık hallere, Dünyanın kendine hayrı yok ki, sana olsun! Ölüm denilen üç vakitte bir mola… Bir çok kez terketmek istersin henüz ilk vakitte, Olmazsa ikinci vakitte, Tetiği çekecek yüreği taşımıyorsan içinde O güç olmaz işaret parmağının eklemlerinde. Kimse anlamaz senden başka, Aynadaki dünyanın en korkak adamıdır. Dört mevsimin meşakkatini çekmeden kavuşamazsın kendine… Kırkından sonraya kalırsa, Birikir ödevlerin Her kıymet bilmezliğin ardından, Teneşirde de paklanamazsın… Beceriksiz parmaklarına bulaştırarak Zehiri tatmadıkça aşka kıymet biçemezsin. …/… 27 Ekim 2012 ŞAİR Kemal PARACIKOĞLU (Kemnur)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |