Artık inandığım bir şey var; Taksim'dekiler bu ülkeyi yönetemezler. Onlarda o alt yapıyı, zekayı, uygarlığı bulamazsınız. Onların terk derdi, rakı ve şarap... Onları sadece içki fabrikasına müdür yapabilirsiniz. O alt yapıya sahipler. Aslında Taksim'de rakı fabrikası kurulmalı. Etrafına da çam dikilmeli. Noeli de rahat kutlarlar. Ben olsam öyle yaparım. Ayrıca o savaşanların derdi ülke değil; şarap ve rakıdır. Her şehirde bir rakı fabrikası açılsa, bu insanlar da o fabrikaları yönetse iyi olur. Bunlar ülke yönetemezler. Ne demişti Dr. Samuel Johnson; " Bir alçağın son kalesi vatanseverliktir...". Herkes vatansever gözükse de aslında: Kimi sever rakıyı, kimi sever şarabı, kimi sever hacıyı, kimi sever hocayı, kimi sever parayı... Bu ülkeyi seven kim? Kim gerçekten vatansever? Allah kimseleri ağaç eyleminde ağaçları sökecek kadar mal ve vatansever yapmasın..! Okan Bayülgen tam bir ayıdır. Ondan bal ummak ahmaklıktır. İşte Taksim eylemcilerinin çelişkisi budur. Kimden medet umdukları ortadadır. Davası sığıra dayananın, eli dışkıdan kurtulamaz. Taksim eylemcileri işkembeden atanların arkasındadır. Bu yüzden yolları pistir, dayandıkları düşünce bir kuyruk öteye gidemez. Bir dava, davayı savunana leke getirmemelidir. Dava, sahibini arsız, şerefsiz, pislik bir hale getirmemelidir. Taksim eylemcileri bu durumu göz ardı etmiştir. Vuranın kıranın yanında olmak, uygarlıksa tarih değiştirilsin; Moğollar uygar kabul edilsin. Altta kalanın da canı çıksın. Bu ülkede uygarlık görünüştedir; tıpkı dindarlığın çarşafta görülmesi gibidir. Bu yüzden bu ülke beyinsizler yurdudur. Bu ülkede açıklar çıplak bedeniyle, kapalılar da örttüğü bedeniyle övünür. Beyniyle övünenler yoktur. Bu ülke kafa kafaya boynuz tokuşturanlara değil; kafa kafaya verip beyin fırtınası yapanlara muhtaçtır. Elbet bu ülke bu beyinsizlerden kurtulacaktır. " Olay şiddet kullanmaya dönüşmeye başladığı zaman, sistemin oyununa geliyorsunuz demektir. Yerleşik düzen sizi kavgaya sokmak için kızdırmaya çalışacak, sakalınızı çekecek, yüzünüze fiske atacaktır. Çünkü, siz bir kere şiddete başvurduktan sonra, sizinle nasıl baş edeceklerini bilirler. Nasıl baş edeceklerini bilemedikleri tek şey ; şiddet dışı eylemler ve mizahtır ,,, "
John Lennon