Bu ülkede insanlar medeni midir? Evet, medeniyetin tarlasında otlanacak kadar medenidir. Bu ülkede kimsenin zekasına ve aklına güvenip de sakın kafanı kurcalayan bir konuyu açma. Ya soluğu savcılıkta alırsın ya da kovulursun. Bu ülkede insanlarla konuşabileceğin en zekice konular ineklerin süt verimidir. Süt nasıl meydana gelir diye sorma! O zaman süt dökmüş kedi gibi acı çekersin. Çünkü bu ülkede ne felsefe yapabilirsin ne de sanat icra edebilirsin. Düşünceni ortaya koyduğun anda salaklar cuntası tarafından linç edilirsin. Sanat ortaya koymaya çalıştığında ise, tam bir sanatçı faciası yaşarsın. Uluorta aptallığa gömülürsün. Ha bu ülkede sanat yapılmaz değil. Kaşar peyniri heykeli, bal heykeli yapabilirsin. Sakın salatalık heykeli yapmaya kalkma mahvolursun. Armut heykeli de yapmaya kalkma, armudun sapı üzümün çöpü misali eleştiriyle karşılaşırsın. Bu ülkede insanlar medeni midir? Evet medenidir. Siyasi züppelere ve kürsü meraklılarına inanacak kadar. Sana kimse inanmaz. Çünkü, şeffaflığın içinde su görünmez. Ne zaman ki bulanık görünmeye başlarsın, o zaman bunun içinde bir şeyler var derler. Bu ülkede insanlar bulanık suda balık avlamayı çok severler. Bu yüzden temiz toplum olmamız çok zor. Çünkü siyah beyazda parlar, karanlıkta kaybolur. Bir zenciler ülkesiyiz biz, kendi tenimize ve karanlığımıza köle olan. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil. Bü yüzden kimse sütün beyazlığından dem vurmaz. Ahırındaki ineklerden ve süt veriminden bahseder. Bir ülkede sosyalistler, diğer dünya görüşlerine sahip insanlardan daha aptalsa beyinsizlik o ülkede başbakan olur. Ve Türkiye sosyalistlerin rakıya, inançsızlığa mahkum oluşunun bedelini ödemektedir. Acı insanlara kendi yüzünü tırmalatır, hayvanlara başkalarını. İnsan ol da bir de kendi yüzünü tırmala. bel ki o zaman kan dökmenin bir zafer olmadığını anlarsın. Bir sosyalist olarak kendi yüzümü tırmalarken, başkaları bunu zafer olarak algılamasın. Be benim insanlığımdır, sizin ise hayvanlığınızdır. Karşıma geçip bari gülmeyin. Çünkü hayvanlar gülemez. Siz de hayvan olarak kalmaya devam edin. Bu da benim zaferim olsun.