Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe |
|
||||||||||
|
Tiyatro toplantısı için anlaştık. Elçin Bey ile İstanbul’da buluştuk. Ayaküstü birazcık hasret giderdik Geçip uçağa biz havada dinlendik. Vardık Kazan denilen Tatar şehrine Daldık sabah erkenden şehrin seyrine. Her taraf yeşillik, hava serin idi Gece kaybolmuş gündüzün derin idi İki genç aldı alandan güler yüzle Varıverdik bir hızla, Bilyar Otel’e, Caddeler gayet geniş, temiz ve özel Kızlar ise hepsi birbirinden güzel. Tatar çorbası ve böreği özeldi. Çakçak denilen pasta başka güzeldi. Yeni dostlar edindik hep Türk İlinden Yabancılık yoktu, anladık dilinden. Hareketli sokak, Bauman Caddesi Danslar, müzikler, çekiyordu herkesi İleride Kazan Kremlin Sarayı Gezersin içini vermeden parayı Sarmış şehri hep Kocaman Kazan Nehri Kendinden geçiyorsun görünce sihri. Dile getirildi toplantıda dertler Bir aradaydı işte bütün kardeşler. Söz verdik hep seneye buluşmak için Bir başka yerde, olmasın Kıbrıs niçin? Gezildi tüm tiyatrolar ikinci gün, Görkemli güzeldi salonlar büsbütün. Festivale kaldık toplantı sonrası Bir fincanlık çay içtik oyun arası. Hafta boyu her türden oyun izledik Oyun öncesi biraz da ders dinledik. Ve dönüş başladı her zamanki gibi, Baş döndüren rüya da burada bitti... Kazan var aklımda bir de yemekleri Unutulmaz beyaz yüzlü güzelleri... Çok iyi ağırladı İlfir Yakupov Gölgem oldu hep Mihail Konstantinov Tek bayan idi Tatyana içimizde Sevdik, saygı duyduk ona hepimiz de. Hiç unutmadığım dostum Anna oldu Uzun sürmedi ayrılık erken oldu. Finali müthiş idi herkes eğlendi Vodka, müzik, dans , son derece güzeldi. Dönüşte Nına yol arkadaşım oldu. Yolculuğumuz İstanbul’da son buldu. Rüya gibi gelip geçti Tataristan Unutmam artık bu güzelliği bir an.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Yozcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |