..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > İbrahim Suha Yetiş




19 Kasım 2015
Ördüğüm Kalın Duvarlar  
İbrahim Suha Yetiş
Değiştim mi değişmedim mi. Bildiğim; Bildiğim bir şeyleri değiştirmeyi denediğim. En azından kendimle mücadele ettiğim. Hayatıma dair her bir ayrıntıyı unutmaya çalıştığım.


:ADDF:
Geçmişte yaşadıklarıma üzülmüyorum ama biraz sıkışıp, daralıyorum arada sanırım. Belki de kendimi kandırıyorum. Her geçen mevsimin ardında bıraktığı hasreti farketmeden akıp gitti zaman. Farkettiğim de ise geç kalınmış erken zamanların hasreti ile.

Mevsimler saatler insanlar arasındaki geçişi bile fark edemeden akıp gidiyor. Birkaç sene öncesi daha farklı mıydım daha farklı mı düşünüyordum. Bilmem…Değişmeyen tek şey acılar oldu sanırım. Sahip olduğumu sandığım şeylere güvenip birkaç adım sonrasını görememek kötüymüş anladığım. Diyemediğim herşeyin toplu acısını çekiyorum her bugün yaşadığım zaman diliminde.

Ördüğüm o kalın duvarlar bile çare olmuyor hiç bir şeye. Yıkamadığım duvarlar da cabası. Sahip olduğum her düşünce değişirken değişmeyen öyle acılar zorluyor ki beni. Öyle haller işte. Öyle işte.. Öyle..

Değiştim mi değişmedim mi. Bildiğim; Bildiğim bir şeyleri değiştirmeyi denediğim. En azından kendimle mücadele ettiğim. Hayatıma dair her bir ayrıntıyı unutmaya çalıştığım.

Gidiyor işte kırık dökük. Biraz pişmanlıklar, biraz özlem, biraz da gülüp geçmelik.

Hala yalan söylüyorum kendime biliyor musun. Aslında konu da tam bu değildi ya ama işte. Bir şeyler garipte olsa anlamsız da olsa sensiz de olsa gidiyor işte.

Durup durup şiir okuyasım geliyor. Oğuz Atay'la tutunamadıklarıma uzanmak. Sabahattin Ali ile kendi halindeliğin ve içtenliğin aynasını tutabilmek. Cemal Süreya ile adımdan harfler eksiltmek. Nilgün Marmara gibi ölümü ben'in yatay bilgisi olarak tanımlamak. Özdemir Asaf Attila İlhan Orhan Veli Cahit Zarifoğlu, Erdem Beyazıt, Nazım, Necip yani Hüznü bize zarf içinde getiren adamlarla ölmek…

Ve galiba her şey değişecek, unutup, yaşamaya devam edeceğim ve siz hala beni o gülen gözlerimle çocuksu ürkekliğimle hatırlayacaksınız.

İbrahim Suha



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlayamadığın
Bülbül'ün Gül'e Hicranı
Eskisi Gibi Değilim.
Yüreğimin Rengi
Ne Bileyim Böyleyim Ben İşte...
Üzgünüm…
Elveda Pınar Gözlüm
O'na
İçimdeki Derin Hüzün
Hoşçakal Alınyazım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Derinden Sessiz [Şiir]
Anlıycan Hepimiz Bıraktığın Gibiyiz. [Şiir]
Sen [Şiir]
Hicran Dökülür Haziran Sarkıtlarından [Şiir]
Siyahlara Alışmış Mazimin Kaldıracağı Bir Renk Değilsin. [Şiir]
Seninle Denizler Geçiyor İçimden [Şiir]
Buğulu Sevdam [Şiir]
Sitem [Şiir]
Sevgi Dünyam [Şiir]
Zülüflerine Bağlandığım [Şiir]


İbrahim Suha Yetiş kimdir?

Bir Savaşçıdır Kalbim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ÜMiT YASAR OGUZCAN-MURATHAN MUNGAN -ALİ ÇOLAK-SUNAY AKIN-CAN YÜCEL-AHMED ARiF-ÖZDEMİR ASAF-BARIŞ KURAN-İBRAHİM TENEKECİ-ATİLLA İLHAN-MEHMET ERDOĞAN-ALEV ALATLI-Birkan Askan-Binnur Edisan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İbrahim Suha Yetiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.