..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > A.Latif İRVEN




28 Nisan 2003
Çabuk Gel  
A.Latif İRVEN
Düşlerime dolan, düşlerimde tanrıçalaştırdığım, düşlerimde iltica ettiğim... Kelimelerimle öptüğüm bazen, yüreğimi de göndermeye çalışarak sarıldığım. Sen kadınımsın, sürekli anlamaya çalıştığım ve bir mısrandan bir destan yarattığım.


:CDBH:
Görmek istediğimde seni, belki de en yalın halinle yansımanı isterim. Hani hiçbir allama yapmadan. ne kalem çekilmiş olsun kaybolmak istediğim gözlerine, ne de ruj sürülmüş olsun öpmek için titrediğim dudaklarına...

En umarsız gününde nasıl giyiniyorsan, öyle giyinmiş ol isterim. ben seni, en kendini bıraktığın zamanında değil, en doğal olduğun anında görmek isterim; bakir bir ormanı keşfeder gibi...
Gözlerine saklanmak istiyorum.

Sonrasına ertele en yansımak istediğin görünüşünü. Ki, gözlerimin feri dönmesin bir anda. Ki, bir anda tüketmeyeyim seni. Azar azar, küçük küçük sunul bana... Hani, bir şiiri bir kerede okuyup bitirmek gibi olmasın. bir resme bir kere bakıp da yetinmek olmasın. Sen, içinde dünyalar dolusu güzel duyguları sığdırabilmiş bir yürek sahibisin. Kutsalsın herşeyden önce. Kadınımsın...

Düşlerime dolan, düşlerimde tanrıçalaştırdığım, düşlerimde iltica ettiğim... Kelimelerimle öptüğüm bazen, yüreğimi de göndermeye çalışarak sarıldığım. Sen kadınımsın, sürekli anlamaya çalıştığım ve bir mısrandan bir destan yarattığım.

Sen kadınımsın, yüreğimin koşar adım sana kavuşmak için çırpınmasını engelleyemediğim.

Kadınımsın işte, tüm devinimlerin bizim için olduğuna inandığım.
Koynuna saklanmak istiyorum.

Ne kadar bendesin bilmiyorum ama her ânımda düşüncelerimin her kılcal sonsuzluğuna yaydığım ulaşılmazımsın. Bir zerrenin atomundaki güç, bir evrenin yıldız doluluğundaki enginimsin. Doluluğum, hiçliğimin tutarsızlığını yokedenimsin.
Öpüşlerine saklanmak istiyorum...

Özlemeyi bu denli yaşatanım olduğundan, ki, özlemime tanım için yeterli bir kıyas da bulamıyorum. Herşey cılız kalıyor: ne Everest, ne okyanuslar, ne de yıldız akşamların lacivert pelerini... Çabuk gel sürekli koruduğum yerine. Her yandan saldırıyor bencil olsa\'lar. İnsan yanıma baskın çıkmaya çalışıyor yırtıcı dişlerini bileyen pençeli ve acımasız yanlarım. Savunmasızlığımın tek koruyucu kalkanı oldu kelimelerin ve gece sancılarımda serin bir pınar gibi yüreğime dolan sesin.

Çabuk gel artık, korunmak istemiyorum düşlerimden. Korunmak istemiyorum dokunuşlarından.
Gecelerine saklanmak istiyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yeşil ve Mavi
Yokluğun, Bahar, Gelincik
Sevgiliden Yansıyan Renkler
Kıvranış
Gel Bana... Benim... Bana... Bende... Sadece Benle...
Gece Sancıları 1
ve Yoksun
Ordasın
Gece Sancıları 3
Sevgiliye Mektup

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yağmur
Zaman
Yarımınızı Buldunuz mu?
Beklerken
İlahi Anlar
Özlem
Kül Tablası
Kadını Anlamak Mucizesi
Kadının Şiarı
Hepimiz Korkağız

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sürgün [Şiir]
Tut Ellerimi [Şiir]
Yüreğini Gaspa Çıktım [Şiir]
Gecenin Türküsü [Şiir]
Sesin [Şiir]
Kim Demiş? [Şiir]
Bir Mektubun Portresi [Şiir]
O'na [Şiir]
Zamansız [Şiir]
Su Gibi [Şiir]


A.Latif İRVEN kimdir?

bugün yazıyorsam Edebiyat öğretmenim Sevgili Aziz Güleç sayesindedir.

Etkilendiği Yazarlar:
birçok yazar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © A.Latif İRVEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.