Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Kiraya zam yaptı üzerinde oturduğumuz meridyen. Tam da IN DREAM ‘e girmişken son sevişme tarihi geçmiş bir beden..... Amma çok bilinmeyenli bir denklem.. Kısaltılmış konsantre öpüşmeler, Tip(i)den kaybedilmiş ve kayıp ilanı verilmeye tenezzül edilmemiş 45 numara geçmişler ... Bulanık dağınık kırışık .. ve buna alışmışlık.. Nedensiz küçülmeler. Bir oda dolusu genişlikler. Zincirleme izmarit kazaları .. Duman .. Ciğerlerim dolmuş, diğer organlarım otobüs; binlerce sehayat not(a)ları... Hepsi bir birine yabancı.. Ne böbrek bilir mideyi, ne de mide kendini .. (+) Yabancılaşmadan, "Ben gormak istiyor Sultan Ahmet.." pozisyonları. Fotoğraflar çıkarılır; Hepsi de anti fotojenik. Ortamda bir tek Björk sesi var hijyenik... Deterjan içilerek çıkarılan intihar sesleri , Geçmişi bugünü yarını kökten temizleme muhabbetleri. "Kahveniz kanlı mı olsun saade mi" 'nin peşine ELLER YUKARI önce T-shirtler sonra jeanler en son ... DONLAR AŞŞAAA.. Sevişmelere konmuş aptal prosedürler.. ee, sonra ? Sonra.................. Sessiz bir duman daha .. Sabah kokusu bölünür ikiye.. EÖ ( egzozdan önce ) sadece , 1-2 sn. uyanıksan ne mutlu .. Değilsen uyanamazsın bir daha o gün de.. ...Sonuç; Hoşçakallar.. Hoş Çakallar, Hoşça Kalınlar HOŞÇA KALINTILAR...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |