..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Kenan Kuli




29 Nisan 2003
Telesekretere Not Bırakamayanlardımm.. tırınım.. tırınımm  
Kendimi intihar etmem için daha çok sebebim var oysa ..

Kenan Kuli


...Olaylar karşısında hor görülmüş bir Erol Büyükburç’tum adeta .. O kadar benliğimi yitirmiştim yani...


:BDDA:
...Aramam ben daha kimseyi mimseyii.. Allahın Robotuyla haşır neşir ettiler beni... İnsanlık onurum pança pinçik oldu ..

...Egom zedelendi ..

...Motivasyonum lekelendi ..

...Çenem titredi.. ağlamaklı oldum .. Derinden sarsıldım .. inledim .. dövündüm.. zılgıt attım feryadımı duyan olmadı ..

...Bir tuhaf oldum hepten.. Konuşmadı benle yüksek kişi.. Pis bir kız çıktı, bana hayvan dedi... "Hooouuşt Küpek" dedi.. Ben en Cüneyt Gökçer sesimle gak ve de guk dedim .. o da cik cik “hatta kalınız..ayrılmayınız...bütün olunuz” dedi ( kuş dili fabl yaptık usuldan kızcaazla ) ..Ama olmadı.. konuşturmadılar beni .. Sessiz kaldım .. İndim.. Yığıldım yerlere debelendim; hep üstüm toz oldu ....Moralman ağır hasar aldım nerden baksan 3 milyar zararım var. Kaskom da yok ..

...2. el oldum birden sanki.. Eminönü’nde hissettim kendimi.. Bir tezgahta en alt sıralardaki defolu bir kazaktım adeta..

...Kör bir Türkan Şoray filmi oldum .. Cihan Ünal’la şekle girdim.. Sonra da öpüşmedim sevişmedim ama Yağmur’u doğurdum .. O da fena kadın oldu ..

...Olay karşısında Cüneyt Gökçerken ilkin “Mardinn kapıığğ..iss miiğğ ttuuğğtaarr” diye şarkı söyleyen kadın hacmine girdim sonra ..
     
...Sonra sonra toparlanır gibi oldum ama olmadı ..Her taraf feci dağıldı çünkü .. Saat 21:45 Şampiyonlar liginde kıran kırana mücadeleye girdim pardon mücadele bana girdi sanki.. Gık demedim .. Keyif de almadım o öyle bir şeydi (aradan çıksın diye anlattım )..

Olaylar karşısında bir Ezo Gelindim .. Kasabaya taşıdım babamı sırtımda ossura ossura .. Ama pis kız görüştürmedi beni .. “Etme eyleme” dedim ..

...Olaylar karşısında hor görülmüş bir Erol Büyükburç’tum adeta .. O kadar benliğimi yitirmiştim yani .. Tüm özverimle Hüner Coşkuner’e Düet yaptım sanki... “”Ağğğllaaaa Ggiitaaarrrr” diyerekten çöktüm dizlerim üzerine ..

....Yüksek kişinin görüşmesi varmış..Adamın görüş mesafesine bile giremedim .. Dışlandım .. Tuvalet kağıdına bulaşmış belli belirsiz bir dışkı rengi oldum..

...Çöp kovasının dibinde , Orkid reklamında ,“daha emici olmayan diğer ped” oldum olaylar karşısında .. Fonksiyonsuz doğru dürüst bir moku ememeyen işlevsiz bir pamuklu bezden fakım yoktu.

.....Bir porno filmdeki en sıkıcı konu karesi oldum .. Asla insanların izlemediği hani şu hızlı sarılıp geçiştirilen karelerden bir oldum olaylar karşısında ..

....Hep kumandadan olay halledildiğinden hiç kullanılmayan televizyonun üzerindeki kapatma düğmesi oldum ..

......Eski telefon ankesörlerindeki “Milletler arası jeton holü” muamelesiydi bana yapılan...

....Bir dolmuş şoförünün dikiz aynasına asılı Michael Bolton albümü oldum ..

.....RTÜK’ün kapattığı televizyonlardaki çocuk gelişimi zamazingosu kuralını ihlal etmiş program oldum yine hiç izlenilmeyen ... onun bile bir işlevi var; tv kapattırıyor .. Ben hep açık kalmış bir Sibel Can eteği yırtmacıydım .. Bu ve bunun gibi hissettim kendimi ... Konuşmadılar benle ..

Kendimi intihar etmem için daha çok sebebim var oysa ..






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mesafeler
Hikayesi Olan Şeyler Yaptım
Herseyin Tersidir Isidnek?
Dalağımın Kulağını Çekesim Geldi
Tırışkadan Nameler.(2)

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Japon Lirik Dramı
Zotec Gezegeni ve Cayda Cira Yildiz Sistemi
... The Strokes...
Güçlü Olan El (L) Ensin
(Fi) Rijit Durumlar Ansiklopedisi... Episode 1
Soğuk Savaş
Kıssa Metraj
Meslek Etiği
Tırışkadan Nameler.....
İzci

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Re-aksiyon 1 [Şiir]


Kenan Kuli kimdir?

Aslında bir tür emlakçı ilanı diyebiliriz yazdıklarıma; " Denize nazır kumdan kale, Az kullanılmış, temiz, karınca deliği. . . Devren Kiralık Salyangoz kabuğu ( Öğrenciye verilir ) . . . vs. Divitim izmarit, hokkam kahve fincanı . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kafka, w.s. burroughs, L. choen, a.c clarck ...vs.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.