..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > ışıl uluocak




22 Nisan 2004
Nankör Hayat  
ışıl uluocak
Beni anlatan bir yazı,hayatımın içinde olan bir kaç kelime....


:BEEH:
Gelecekle bugünün tam ortasındaydım bir adım öne atsam geleceğin içinde olacaktım bir adım geri atsam bugünde...
Tam bitti derken hayat karşıladı beni kapıda,ne mutlu ki yaşamanın tadına varmıştım. Bilinmezdiki hayat nankör ve bir o kadar acımasız.
İşte tam bu çizginin ortasındayken anladım yaşamak kadar güzel,hissetmek kadar yoğun olan şey tam ortasında bulunduğum o nankör hayatmış.
Neydi sorun? Bu mutsuzluğu yaratan neydi bu kadar hayatımıza girip yaşamımızı etkileyen?
Tam buldum dedim tam oldu dedim neydiyse o bulduğum kaçtı elimden bir elimde sigaram diğerinde düşüncelerim kaldım yine başbaşa,hergün olduğu gibi.
Hata nerdeydi bulamıyorum ki yaşamın tadı nerde,üzüntü dolu günler var önümde unuttum çoktan acıları umrumda dahi değil artık ölümler,kaybolmuş yaşamlar...
Ben kimin umrundayım kim?
Var mı gidecek yerim var mı kaybolduğumda bulacak var mı sessizliğimden çıkartacak. Yeryüzünde var mı bunu bilmek bile yeter bana! Varlığını bilmek sadece onu isterim.

Kapıyı açtım boş bomboş bir sınıf gördüm hayat ne güzel ve hızlıydı geçti bitti. Unutuldu onca güzel anı unutuldu bir kalemde yaşamak kadar mutluydu insanlar belki bir kalemin hatası yüzünden kaydı hayatlarımız ama hata bizde değil kalemdeydi.
Hatırlatır mı bir paragraf yazı insana o anıları,yaşatır mı bir daha en baştan. Kayboluyorum farkında olan var mı? Kendi kelimlerin içinde kaybolup gidiyorum….



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Nehir Misali
Cennetteki Arkadaşım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Gün [Şiir]
Aşkın Ta Kendisi! [Şiir]
Sen Bilmesende Sana Yine... [Şiir]
Küçük Bir Kız [Şiir]
En Kolay ve En Zor... [Şiir]
Geçmiş Olsun, Kovuldun Ruhumdan... [Şiir]
Haberi Olmadan Kalbimin [Şiir]
Yalan [Şiir]
Kim! [Şiir]
İstanbul [Şiir]


ışıl uluocak kimdir?

. . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ışıl uluocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.