..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > ışıl uluocak




17 Kasım 2003
Cennetteki Arkadaşım  
ışıl uluocak
Cennetteki Arkadaşım’a Mektup


:BCEG:
Günlerden beş şubattı, seni sokaktan çıkarken gördüm. Annenin elini tutmuş gidiyordun. Merve diye bağırmak geldi ama yapamadım. Öylece gidişini seyrettim...Ardından şu yazıyı okudum.. Kocaeli'nin Gebze Ilçesi Dilovasi Beldesi'nde TEM Otoyolu'nda bariyerleri parçalayarak karsi seride geçen kamyon dehset saçti. Zincirleme kazada 6 kisi öldü, 2 kisi yaralandi. Dün 15.00 siralarinda meydana gelen kazada Selahattin Gökçe, yönetimindeki 34 VL 9980 plakali kamyonla yagis sonrasi kayganlasan yolda direksiyon hakimiyetini kaybetti. Bariyerleri parçalayarak karsi seride geçen kamyon 67 EZ 403 plakali yolcu otobüsüne çarptiktan sonra, Ergül Madenci yönetimindeki 34 TE 8001 ve Ahmet Isik yönetimindeki 41 D 5920 plakali otomobillere çarpti. Kamyon daha sonra da Ökkes Çetin yönetimindeki 34 VF 5146 plakali TIR'la kafa kafaya çarpisti. Kazada Ergül Madenci (49) ile kizi Merve (13)...
Senin küt kumral saçların ve kahverengi gözlerininle o şirinliğin geliyor gözümün önüne şimdi nasıl da tatlı tatlı gülerdin.
Hiç tahmin edemezdim şimdi burda böyle odamda oturmuş seni hayal edeceğimi ve senin için her gece ağlayacağımı söleseler gülerdim herhalde ama şimdi senin için canımı vermeye razıyım.Beş yıl geçti seni öyle özledim ki....
Burnumda tütüyorsun dedikleri böyle bişey olmalı. Şimdi nerdesin bilmiyorum ama o arkandan bağıramadığım güne geri dönmek için herşeyimi verirdim. Gittiğin günden beri üstüme üstüme geliyor İstanbul. Burdan kaçmak için tüm çabalarım, tüm yazıtlarım. İnanırmısın bilmem İstanbul'dan çok uzaklara gitmek istiyorum sıkıştığımda geri dönmeyecek kadar uzak..
Belki beni yanına alırsın. Belki seninle oturur birer kahve içeriz fal bakmasını biliyorum bakarız artık ama orda kahve varmı bilmiyorum ?
Kaç yaşındaydın ? 13 müydü? Galiba evet on üç dü.
Şimdi tam 17 yaşındasın hala saçarın küt mü? Hala zeytin ezmesi yiyormusun? Her gün söylenirdin ama yerdin.
Şimdi sana bişey soracağım ama biliyorum ki bana kızacaksın büyük ihtimalle bağıracaksın belki haklısın ama ne yapayım sen benim en güzel günlerimdin.
Tamam tamam sormayacağım bir daha söz veriyorum, tamam söz dedim ya bi daha ağlamayacağım, tamam söz dedim ya seni Unutmayacağım....

.Eleştiriler & Yorumlar

:: cennetteki arkadaşıma...
Gönderen: cansın (çeso) / istanbul
6 Mart 2004
sen bi insanın başına gelebilecek en güsel şeysin uzaktasın ama hep yanımdasın yazıların mükemmel başka söylenebilecek bişey yok... süper

:: mükemmel
Gönderen: yasin ozcan / istanbul
27 Ocak 2004
yalniz bi sorun var ben aglarsam sehride kendimle aglatirim ortaligi birbirine katarim lütfen bi daha böyle aglamaya tahrik unsuru yaratan yazilar yazmayiniz.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Nehir Misali
Nankör Hayat

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Gün [Şiir]
Aşkın Ta Kendisi! [Şiir]
Sen Bilmesende Sana Yine... [Şiir]
Küçük Bir Kız [Şiir]
En Kolay ve En Zor... [Şiir]
Geçmiş Olsun, Kovuldun Ruhumdan... [Şiir]
Haberi Olmadan Kalbimin [Şiir]
Yalan [Şiir]
Kim! [Şiir]
İstanbul [Şiir]


ışıl uluocak kimdir?

. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ışıl uluocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.